Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iemand Ervaring met Dap drx 18a???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iemand Ervaring met Dap drx 18a???

Beste mensen

Heeft er iemand van jullie toevallig ervaring met de Dap drx 18a??
    Er zijn er genoeg verkocht volgens mij maar er heeft nog niemand fe moeite genomen om een revieuw te schrijven vandaar mijn vraag.

In mijn ogen is de sub wat aan de kleine kant (wat ook weer handig is) heeft dit nig effect op het geluid wat er uit komt?

En in vergelijking met de bergingen vq1800d zijn er grote verschillen?

Ik heb hem nu een half jaartje, moet zeggen hij is lekker compact en klein maar dat merk je wel aan het geluid. Ik had hiervoor een clubmate 15" en die gaf voor mij gevoel een betere bass af dan deze maar was ook 2x zo groot haha.

Ik heb 2x Dap DRX18BA en 2x DAP DRX15A

Ik ben er nog mee aan t klooien om de beste opstelling/settings te krijgen maar heb er nog te weinig mee gespeeld. Thuis in een kleine kamer is ook niks namelijk dan klinkt een 10" al heel wat haha..
    Was voordat ik hem kocht ook echt aan t zoeken naar een Review maar niemand wilt dat doen en ik heb er echt te weinig mee gedaan om er een nuttige review van te maken.

Jammere van de set is dat ik mijn passieve tops niet meer kan gebruiken.. (doorgelinkt op de actieve tops ofzo) Heb namelijk nog 2 goede DAP tops met een Speakon aansluiting.. De aansluitingen op de 15a zijn XLR..

Comment

Working...
    X