Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe alles aan te sluiten op de mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe alles aan te sluiten op de mixer

Wie kan adviseren?
    Situatie:
    Phonic 620 Powerpod Plus 2 x100 W powered mixer
    UIT:
    2 speakers en powered monitor.
    IN:
    4 bedrade mics (voor zang)
    2 draadloze mics
    1 stagepiano (voor begeleiding)
    1 computer (voor begeleiding)
    Hoe kan ik dit alles het beste aansluiten. Er wordt gebruik gemaakt van een multikabel (6 in-4 uit)
    Ter info: de computer en de piano hoeven niet tegelijk worden gebruikt. Het is dus of de één of de ander.
    De 4 bedrade mics moeten tegelijk worden gebruikt al of niet met begeleiding van piano of computer.
    de draadloze mics hoeven niet altijd tegelijk met de bedrade mics worden gebruikt.
    De computer staat bij de mixer en hoeft dus geen gebruik te maken van de multikabel.
    Hoe kan ik e.e.a het beste aansluiten?

Best krap allemaal, wel eens nagedacht om een 2de kleine mixer te gebruiken voor bijvoorbeeld de begeleiding en de 2 draadloze mics? heb eventueel wel een Xenyx 1202FX voor je liggen. Dus 4 bedrade mics + stage piano per multikabel naar de Phonic. En de 2 draadloze mics + computer via de 2de mixer naar de 6de kanaal van je Phonic. kan je alles appart afmixen zonder te veel poes pas...

Comment

Best krap allemaal, wel eens nagedacht om een 2de kleine mixer te gebruiken voor bijvoorbeeld de begeleiding en de 2 draadloze mics? heb eventueel wel een Xenyx 1202FX voor je liggen. Dus 4 bedrade mics + stage piano per multikabel naar de Phonic. En de 2 draadloze mics + computer via de 2de mixer naar de 6de kanaal van je Phonic. kan je alles appart afmixen zonder te veel poes pas...

Comment

Bedankt!
        Stom dat ik daar niet zelf aan gedacht heb. En dan te bedenken dat ik nog een UB802 heb liggen!

Comment

Opgelost!

Comment

Working...
          X