Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klank

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klank

Goedemorgen iedereen,

Ik heb een klant die regelmatig een geluidsinstallatie huurt bij mij maar de klank vind ik niet echt super omdat er een ion dj live controller gebruikt wordt met een mini jack uitgang. Deze wordt dan direct aangesloten op de actieve geluidset. Kan ik nog iets tussen de controller en de geluidset plaatsen om de klank te verbeteren? Een aqualizer, mengpaneel (pa of mixer)? Heeft dit nut?

Grtn jurgen

Je kun er van alles tussen hangen en proberen, maar het blijft een opgepoetst drol. ;)

Comment

Dat is idd de waarheid bt studio, klant is en blijft koning. Hij wil enkel met dat controllertje draaien

Comment

Originally posted by Jurgen d View Post
        klant is en blijft koning. Hij wil enkel met dat controllertje draaien
        Als jij zijn verwachtingen dan kunt managen krijgt hij precies wat jij levert. :)
        Met een EQ zou je hooguit iets wat je stoort kunnen afzwakken.
        Wat er niet is kun je er niet bij verzinnen, vermoed dat er een boel niet is met deze controller. :x

Wat je hooguit wel zou kunnen overwegen is een ander (beter) audio interface aan de computer hangen en die controller ook echt alleen als controller gebruiken.
        Geen idee of dat ook mogelijk is in de gebruikte software.

Comment

Heel slecht speelt het niet. De klant zelf klaagt niet, het is meer mij dat het stoort. Ik weet hoe de set kan spelen maar san met een pioneer of a&h er tussen. Ik denk ook dat het wat ligt aan de kwaliteit van de muziek op de laptop

Comment

Working...
          X