Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke versterker?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke versterker?

Ik heb 2 passieve DAP Topjes van 300W

• Satellite 300W
    • SPL satellite: 92 dB 1W/1 mtr. Half space
    • Ohm Satellite: 4 Ohm

Welke versterker raden jullie mij aan en waarom? Ik weet dat ik altijd meer watt moet nemen voor me versterker dus het moet boven de 300W zijn per kanaal.. Zo kan ik nog altijd uitbreiden in de toekomst zonder dat ik weer een betere versterker moet kopen..

Jullie vragen je misschien ook af waarom ik dit nodig heb:

ik heb namelijk 2 actieve subs + 2 actieve tops(DAP DRX18BA + DRX 15A). Maar mijn oude set had 2 passieve tops. Die kan ik helaas niet doorlussen via de nieuwe actieve subs/tops. Dus moet ik een versterker aanschaffen en wil ik de Booth uitgang hiervoor gebruiken als output omdat de main naar de nieuwe subs gaan.
    Hoop dat het duidelijk is!

Budget is rond de 200 euro..

Vonyx VXA-800 II koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Waarom?
    Vermogen op impedantie- check
    Budget - check

Comment

Is er nog een iets betere?

Comment

Voor ander budget, zeker.
        Versterker kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ Versterkers koop je online bij Bax Music

Comment

Tweedehands is er anders genoeg te vinden. Ja het gewicht gaat waarschijnlijk iets omhoog, maar je krijgt wel iets degelijks.

Comment

Originally posted by stefke96 View Post
            Tweedehands is er anders genoeg te vinden. Ja het gewicht gaat waarschijnlijk iets omhoog, maar je krijgt wel iets degelijks.
            En geen garantie waarschijnlijk?

Comment

Uiteraard niet, maar je vraagt voor iets beters. Dan kom je bij tweedehands uit.

Comment

Working...
              X