Announcement

Collapse
No announcement yet.

wd 40 gebruiken inplaats van contactspray

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wd 40 gebruiken inplaats van contactspray

binnenkort krijg ik een mengpaneel om op te knappen. nu zijn er wat knoppen die kraken. dat wil ik proberen om te verhelpen met contactspray maar ik heb geen contactspray meer. nu zag ik op internet dat ik daar ook wd40 voor kan gebruiken. is dat te vertrouwen of kan ik beter een bus contactspray halen?

Ik weet dat het gebruikt wordt. Maar laat ik het zo zeggen, ik zou nooit een mengpaneel kopen welk op die manier is opgeknapt.
    Werkt het niet? Ooo vast wel, maar wat de oplosmiddelen met de kunststof onderdelen op termijn doen en dat de resten meer stof laten kleven merkt de volgende gebruiker wel.
    Versleten potmeters moeten vervangen worden. Voor nood kan contactspray (potmeters zijn geen contacten) of in ergste geval wd40 gebruikt worden, om tijd tot vervanging te overbruggen.

Ter aanvulling, als het (bijna zeker) alleen om vuil gaat hier een paar goede tips over reinigen:
    Last edited by BT-Studio; Thursday-03-05-2018, 08:17.

Comment

bedankt voor je antwoord. dan ga ik gewoon een busje contactspray halen. en ik ga die link ook gebruiken. bedankt!!!

Comment

Working...
      X