Announcement

Collapse
No announcement yet.

Speakers voor in cafetaria en binnenkoer.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Speakers voor in cafetaria en binnenkoer.

Beste,

Voor onze zaak zijn we opzoek naar een actief setje speakers van iets van een 1000W en 15" sub zodat we onze subkist achterwegen kunnen laten.
    Dit om te gebruiken binnen & buiten op de binnen koer.
    Voor het WK hebben we een gelijkaardige set van Electro voice gehuurd en waren wij tevreden van zo een opstelling.
    De set wordt gebruikt voor een dj bij events die wij organiseren.
    Ons budget is 1000€ (voor een paar) en de verhuur winkel wil ons een nieuwe set verkopen van rh power dynamics pd615a.

Echter ben ik niet overtuigd van dit merk en je vind er NIETS van info of reviews van.
    Voor ietsjes minder geld heb ik hier op bax EV zlx-15p speakers zien staan.

Nu is mijn vraag wat zouden jullie doen? Hoe goed is rh power dynamics?
    Zoals ik al zij heb ik heel het WK gedraaid met Electro voice en was hier tevreden van.

Grts.

Het is alsrig om met zo’n summiere situatie schets in te schatten wat goed voor je werkt.
    Een fullrange speaker zal nooit en zelfde vette bass opleveren als een systeem met aprat subwoofers maar kan prima volstaan.

Ik zou sowieso de power dynamics set links laten liggen.

Ik ben zelf niet zo’n EV fan maar dat is een kwestie van smaak.
    De ZLX-15P zal je in iedergeval een betere geluidskwaliteit opleveren en betere kwalitiets van speakerbouw.

Comment

Ik raad ten zeerste een subje aan. Ook 15" fullrange is niks ter vergelijking met een 15" sub. Komt doordat de woofer in een sub is gemaakt voor laag en de woofer in een fullrange voor midden en laag. Als een sub echt een no go is dan raad ik je een fullrange met dubbele 15" woofers erin, scheelt ook een hoop. Maar sub blijft het beste.

Comment

Working...
      X