Announcement

Collapse
No announcement yet.

advies gevraagd; aanschaf mengpaneel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• advies gevraagd; aanschaf mengpaneel

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een mengpaneel maar weet niet goed waar ik moet beginnen.

Ik zoek een mengpaneel waar ik verschillende boxen op aan kan sluiten (stekker uitgang maar ik heb ook platte kabels die ik vast moet klemmen) en natuurlijk een microfoon en koptelefoon.

Is voor thuisgebruik maar ook voor (thuis) feestjes en om over een tijdje misschien op andere plaatsen een feestje te kunnen bouwen.
    Een soort instap model dus, hoeft niet super simpel te zijn maar ook niet te ingewikkeld, ben pas beginnend. 
    Verder wil ik er een laptop/pc op aan kunnen sluiten want heb mijn muziek digitaal.
    Software heb ik “Virtual 2018” die voldoet aan mijn wensen maar moet wel kunnen werken met het mengpaneel..

Geluidsboxen heb ik.
    Dat zijn:
    (Model nummer tussen haakjes)

- 1 paar Koda boxen (424T)
    - 1 paar Mc Crypt boxen (BB 802-II)
    (deze zitten aan Koda versterker maar daar passen niet meer boxen op.)
    - 1 paar Philips boxen (FB320LSD PH)
    - Logitech surround systeem (X-530)

Het liefst wil ik alles dus samen kunnen gebruiken via het mengpaneel als dat tenminste mogelijk is..

Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren.

Alvast hartelijk dank,

Groetjes!

Ik heb een goedkopere oplossing. Koop nieuwe actieve fullrange's met een mengtafel ben je goedkoper uit met meer geluid. Een mengtafel met een versterker ingebouwd en ook nog eens 8 mix-busses (4 stereo uitgangen) ben je al gouw een hoop geld kwijt. De moeite niet waar want ik neem aan dat je later toch een beter setje wil. Dus mijn advies is gewoon alles nieuw is misschien vijftig of honderd euro duurder maar dan ben je wel 10 keer beter uit.

Comment

Working...
    X