Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met de subs van Alto Pro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ronennieshow View Post
    Enne vanaf 30hertz echt lekker late produceren met jou budget.
    Dat zal hem dus echt helemaal niet gaan worde.
    Dan kom je fors budget te kort. Leuk allemaal van die opgegeven specs. Meet het maar eens. Dan zie je meteen dat er weinig van gehaald word binnen dit budget
    40 A 45 hertz is al erg netjes als ze dan een beetje volume willen afgeven
    Die curve loopt idd schuin en hoe lager de freqentie, des te minder het meedoet. Ik heb zelf het idee dat een kleine wat betere sub beter zal klinken dan een grote van mindere kwaliteit.
    Dus ga ik maandag toch maar naar Goes en even wat verschillende maten/merken beluisteren. Mogelijk kies ik voor de passieve ELX118 + een losse crossover (en koop er later een tweede sub bij) ofwel ga ik voor een wat kleinere actieve sub.

Is deze wellicht nog interessant ?: db-technologies-sub-615-actieve-15-inch-subwoofer-600w Ik zie er nog geen reviews van
    Last edited by Theo56; Tuesday-21-08-2018, 13:24.

Comment

Zou al beter zijn helaas heb je bij jouw toppen ook al min 2 nodig
      Heb je de sub snel nodig? Of alleen voor de opgegeven avond?
      Anders 1 of 2 sub huren en daar om advies vragen, vaak betaal je dan voor 1 avond tussen de 25 tot 50 euro per sub
      Kan je doorsparen voor de aktive elx
      Last edited by Ampli; Tuesday-21-08-2018, 13:34.

Comment

Originally posted by Ampli View Post
        Zou al beter zijn helaas heb je bij jouw toppen ook al min 2 nodig
        Heb je de sub snel nodig? Of alleen voor de opgegeven avond?
        Anders 1 of 2 sub huren en daar om advies vragen, vaak betaal je dan voor 1 avond tussen de 25 tot 50 euro per sub
        Kan je doorsparen voor de aktive elx
        Huren zou slim zijn, maar ik wil al lang 1 of 2 eigen subs en dit is een goede gelegenheid. Ik zou mijn budget kunnen verhogen en nu al een aktieve ELX kunnen kopen maar uiteindelijk wil je er daar ook 2 van en dan vind ik het toch wel serieus geld. een tweede dB technologies a 499 koop je makkelijker ;-)

Comment

Uiteindelijk is het de EV EKX15sp geworden. Kost wat meer, maar helemaal super.

Comment

Working...
          X