Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer XDJ-RX2 icm Sonos

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer XDJ-RX2 icm Sonos

Goedemorgen,

Ik sta op punt een Pioneer XDJ-RX2 aan te schaffen. Nou ben ik alleen benieuwd of ik het geluid via mijn Sonos systeem kan laten lopen (Playbar, 2x Sonos One en een Sub).
    Ik kan daar zo goed als geen informatie over vinden. Staat alleen een filmpje online van een gast die een draaitafel heeft weten te connecten (via best een omweg)
    Alvast bedankt voor de feedback 🤙🏽

Volgens mij zal je een Sonos Connect moeten kopen om je RX2 aan te sluiten op het systeem.

Comment

Maar treed er dan geen vertraging op? Dan zou je er bij voorbaat al niks aan hebben ivm mixen

Comment

Het is zeer waarschijnlijk dat je vertraging hebt. Dat is nou eenmaal zo met draadloze apparaten... Maar ik neem aan dat je een koptelefoon gebruikt om te mixen?

Comment

Originally posted by MathijsFrijters View Post
          Het is zeer waarschijnlijk dat je vertraging hebt. Dat is nou eenmaal zo met draadloze apparaten... Maar ik neem aan dat je een koptelefoon gebruikt om te mixen?
          Klopt,...
          Kanttekening, ik ben beginner, dus wat apparatuur echt nog een noob.
          Don't blame me for stupid questions :/

Vanavond een vriend gesproken die regelmatig op feestjes draait en eigen studiotje heeft.
          Hij verzocht me sws met klem 2 monitoren te kopen, want wat ik in me hoofd had gaat niet lekker werken'.

Weer wat geleerd iig.
          Bedankt voor je feedback iig.

Dit topic kan een *slotje op

Comment

Monitoren zijn absoluut een betere optie dan draadloos gebeuren. Succes met de keuze!

Geeft niet! Iedereen moet t eens leren ;)

Comment

Working...
            X