Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-Audio studio monitor AV-40 aansluiten op subwoofer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nu heb ik nog een vraag; kan ik de boxen met een spitter of iets dergelijks ook aansluiten op een tv?
    Dus dat de 2 monitors + Subwoofer is aangesloten op mijn pc en tv?

Comment

Gebruik dan een klein mixertje.

Comment

Kon niet snel iets vinden bij bax, corrigeer me als ik het fout heb,
        Meest eenvoudige is zoiets https://elektronica-online.nl/produc...schakelaar-513 of zelf een meerpolige schakelaar er tussen solderen

Comment

Zo iets zou het dan kunnen zijn:
          Behringer 502 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Sluit hier de computer en de audio uit van de tv op aan. Op de uitgangen van het mengtafeltje sluit je de actieve speakers aan.

Comment

Dus als ik het goed begrijp heb ik een HQ 4-weg audioschakelaar nodig die ik verbind met de tv en pc dmv RCA kabels en dan de schakelaar verbinden met de boxen.

Comment

Die kan, deze is geschikt voor 4 geluidsbronnen, de extra schakelaar is niet nodig
              Je kan de 4 weg gebruiken OF een schakelaar

Comment

Beste, ik zit in het zelfde schuitje, maar het verschil is ik heb een set voor de TV Sony Bravia zonder basschakelaar en ik heb een set met, voor mijn studio die ik gebruik voor de zang en ritme gedeelte….

Nu las ik in ASK AUDIO dat het kritisch is hoe je je monitoren plaatst tov van jezelf en de omgeving.
                Verder is het ook zo dat de baspoorten van je monitoren liefst aan dezelfde kant zitten van de weergave als je tweeters en woofers.
                Helaas kwam ik er achter dat het bij de M-AUDIO AV40 aan de achterkant zit, bummer...
                Je kan ze draaien zodat de baspoorten richting naar jou wijzen in de juiste hoek, precies zodat je in hun 'gat' kijkt…
                Test ze dan weer, gebruik je ze voor een PC of laptop op je bureau is het nog kritischer.
                Heb je ze op een stand staan, dan is het een stuk gemakkelijker.
                Je wilt er een subwoofer er aan plakken, dat moet je geheel vergeten, in de eerste plaats is het kostelijk en de tweede het resultaat valt enorm tegen, dus gewoon niet aan beginnen. Wat dan wel, kies dan voor een meer professionele monitor KRK of JBL, maar als het een hobby betreft, niet doen.
                Is het om er geld mee te verdienen door te mixen dan kom je in een geheel andere wereld terecht…
                Vraag da hulp aan het Studio Team van Bax welke mogelijkheden er voor jou zijn.

Comment

zet de baspoorten van je monitoren naar jou toe en test ze...
                  lees in ASK AUDIO hoe het moet...

Comment

Originally posted by amj View Post
                    zet de baspoorten van je monitoren naar jou toe en test ze...
                    Zou ik met M-AUDIO AV40 niet doen. :)

Comment

Working...
                    X