Announcement

Collapse
No announcement yet.

Compact actief systeem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Compact actief systeem

Hallo,

Wie heeft goede ervaringen met een bepaald actief systeem dat voldoet voor feestjes tot ruim 350p ? Zoals Bose F1, Turbosound , etc...

Ik denk dat je dan toch wel wat groter moet gaan denken dan een eenvoudige bose f1 of soort gelijken

Zelf werken we met de RCF NXL 44A met daar een RCF 9007 sub onder,
    Nu levert die sub echt wel wat overkill aan laag maar als je die zou vervangen voor een 2 stuks 8004 van rcf per kant kom je wel een heel eind en is meer dan 350 personen niet zoon probleem.
    Nog steeds redelijk compact alleen niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld een bose f1 set.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
      Ik denk dat je dan toch wel wat groter moet gaan denken dan een eenvoudige bose f1 of soort gelijken

Zelf werken we met de RCF NXL 44A met daar een RCF 9007 sub onder,
      Nu levert die sub echt wel wat overkill aan laag maar als je die zou vervangen voor een 2 stuks 8004 van rcf per kant kom je wel een heel eind en is meer dan 350 personen niet zoon probleem.
      Nog steeds redelijk compact alleen niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld een bose f1 set.
      Ok bedankt. Net aanbod gekregen voor 2 Turbosound iq15 en 2 stuks iq18. Lijkt dat beter?

Comment

Originally posted by dridilio View Post
        Ok bedankt. Net aanbod gekregen voor 2 Turbosound iq15 en 2 stuks iq18. Lijkt dat beter?
        Niemand ervaring met Turbosound iq 15 en iq 18?

Comment

Daar ga je het nog niet bijna mee redden.

Volgens mij heb je helemaal niet gelezen wat ik getypt heb.

Met 99 van de 100 enkele sub met een enkele top setjes ga jij niet over de 350 personen heen.
          Met de iq 15 van turbosound in combinatie met een iq18 per kant ga je dat dus ook niet redden.

Comment

Working...
          X