Announcement

Collapse
No announcement yet.

Actieve sub op actieve tops?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Resultaat.. defecte woofer. Nu op zoek wat wat nieuws. Klein budget.

Behringer B1200D-PRO koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Is dit een goede aanvulling op de artis 12a en zou dat ook gaan werken? Jullie mening?

Comment

Originally posted by James View Post

Is dit een goede aanvulling op de artis 12a en zou dat ook gaan werken? Jullie mening?
      Ja, dat werkt ook. Ik heb niet in de handleiding gekeken, maar ik vermoed dat als je de 'output' gebruikt om je Artis-sen op aan te sluiten, dan maak je gebruik van de crossover van de sub (die splitst dan hoog en laag).

Edit: handleiding bekeken, en ik heb gelijk :)

Peter

Comment

Top, 12 inch sub op 12 inch toppen. Ga ik daar wat van merken in verbetering qua bass of beter doorsparen voor een 15inch? Of valt dat mee?

Comment

Een goede laag (sub) weergave zal van meer dingen afhangen dan de sub alleen.
          Denk bijvoorbeeld ook aan ruimte (akoestiek) en plaats waar de sub staat.
          Met een beetje pech helpt je sub juist de laag om zeep.
          Last edited by BT-Studio; Saturday-21-12-2019, 11:07.

Comment

Ok, er vanuit gaande dat dat allemaal correct is, is mijn aanname dat een sub groter moet zijn dan de speaker qua inches een verkeerde?

Comment

Daar is geen simpel ja of nee als antwoord op te geven.
              Een grotere membraam heeft voor en nadelen.
              Verbetering (wat dat dan ook mag wezen) zal kwa luidspreker alleen van meer dan alleen de grote van de driver afhangen.

Comment

Working...
              X