Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opstelling geluidinstallatie schuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opstelling geluidinstallatie schuur

Hi Iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Wij zijn met enkele een kleine schuur aan het ombouwen 5Mancave!). Daarin zullen er enkele prive feestjes gehouden worden.
    We willen ons beperken in budjet maar een geluidinsallatie mag niet ontbreken.

Aangezien we echt leken zijn in deze topic hadden we graag wat meningen van jullie vernomen.

De opp schuur is een kleine 94 m˛ groot.
    Wij zijn aan het kijken voor volgende opstelling van Devine Onyx 4.1 passieve speakerset 4x Onyx 10 + 1x Onyx 18S.
    Zou dit voldoende zijn?

Welke versterkes zouden we hiervoor nodig hebben?
    Als wij de Speakerster onyx 10 doorverbinden (Input - output Speaker 1 naar Input speaker 2) wordt hierbij de weerstand verlaagd? Zie foto.
    Hoe kunnen we van een controller naar stereo naar 2 versterkers gaan (1 versterker voor Topspeakers en 1 voor subwoofer).

Zoals ik al beschreef proberen we het budjet tot minimum te herleiden.
    Iemand andere ideen voor opstelling wat voldoende zou zijn voor de ruimte?

Alle nuttige en extra info is zeker welkom!

Alvast bedankt!

Pieter en Co.

Heb je een privé bericht gestuurd.

Comment

Originally posted by stefke96 View Post
      Heb je een privé bericht gestuurd.
      In een forum is het natuurlijk handig dat je je aanbeveling ook beargumenteerd, zodat toekomstige bezoekers hier ook iets aan hebben ;)

Peter

Comment

Heb nog versterkers staan die weg mogen, dus niet per se handig voor anderen.

Comment

Neem eens contact op met SDB Sale in Dordrecht, die hebben veel gebruikte professionele apparatuur voor soms leuke prijzen.
          Zijn ook terug te vinden op Marktplaats met continue veranderend aanbod.

Comment

Working...
          X