Announcement

Collapse
No announcement yet.

help mijn cd-speler slaat over

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help mijn cd-speler slaat over

Hallo,

Mijn cd speler slaat nogal vaak over hebben jullie daar misschien iets voor??Of weten jullie waar je er iets voor kan halen??Ik heb een simpel begin dingetje maar ik hoop dat jullie iets voor dat overslaan weten.

Mvg

Sandro

je hebt van die zogehete cleaning cd's die je bijvoorbeeld bij een computer zaak e.d kan halen ik weet niet of dat werk en anders voorzichtig het lasertje schoonmaken of een goeie cd speler kopen bij bax :lol:

Comment

Help ik mijn cd speler slaat over

Jah k heb opt moment niej zoveel geld dus een nieuwe cd speler zit er niet in maar hoe bedoel je voorzichtig lasertje sgoonmake helpt dat wel??

Sandro

Comment

Overslaan kan o.a. komen door:
        - Gebrande cd's (stop er is een legale in heb je het dan nog)
        - Zoals gemeld een laser clean cd kopen (hier zit een fijn borsteltje op dat de laser schoonmaakt, GA HEM NIET ZELF MET EEN DOEK SCHOONMAKEN DAT IS FUNEST! Je mag wel voorzichtig blazen)
        - Krassen of beschadigingen op cd's
        ...

Succes,

Comment

help mijn cd-speler slaat over

Waar kun je die cd's kope want bij een legale cd slaat die ook over :twisted: dus et maak niej uit maar zeg ff waar je die cd's kan kope bedankt

Comment

Elke fatsoenlijke pc zaak
            of bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/

Herhaal ook regelmatig deze handeling om je cd spelers veilig schoon te maken (klein stukje zekerheid dat de laser schoon is en blijft)

Comment

Ga vooral niet zelf lopen klieren aan de laser als je niet weet wat je aan het doen bent. Hou er wel rekening mee dat in deze spelers het allergoedkoopste loopwerkje zit die in china gemaakt worden. Dus ik vraag me af of zon cleaning cd nog helpt. Maar wie niet waagt wie niet wint.

Comment

Hoe oud is het setje?

Comment

Ik ken het setje, na een jaar is het bij mij ook naar de knoppen gegaan. Laten repareren door mijn eigen technische dienst (pa ;) ) en verkocht. Van mijn opgebouwd spaarcentjes en de opbrengst van dat ding heb ik een nieuw set bij bax gekocht.

Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk overstappen naar betere apparatuur. (eventueel 2dehands)

Comment

Working...
                  X