Announcement

Collapse
No announcement yet.

hoofdband stanton dj pro 2000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoofdband stanton dj pro 2000

Heej,
    mijn hoofdband van mij stanton koptelefoon valt zowat uit elkaar en ik vroeg me af of ik ook een losse hoofdband kan kopen en zo ja wat zal dat gaan kosten en anders word het sparen voor een nieuwe :P

We gaan het even voor je navragen.

Comment

Al enig nieuws?

Comment

mijn akiyama is ook al weer half overleden koptelefoons pffff :roll:

Comment

haha dat word nu dus tijd voor een zeer goede! :P

Comment

tja koptelefoons moet je naar mij idee gewoon duur kopen behringer had ik na een paar weekjes al verrot en deze een paar maandjes..

maar ik heb er wel knetter veel mee gedraaid dat wel!!

Comment

Ik doe al bijna 2 jaar met mijn Pioneer HDJ-1000. Nog nooit problemen mee gehad, ik gebruik hem elke dag en vouw hem minstens 4x per week op en daarna gaat ie in een klein vakje in m'n platentas. Scharnieren werken nog prima en hij klinkt nog perfecto.

Dat zou ik met een Behringer niet willen doen. Koptelefoon is erg belangrijk vind ik, heb je een slechte dan kan je daarmee je gehoor verpesten en laat hij je misschien op een belangrijke avond wel in de steek.

Comment

ja eind van de maand maar ff kijken voor een pio of een technics of een sony welke raad je aan???

Grtz

Comment

Bastian, ik heb net nog even gebeld en ze zijn niet los leverbaar. Wanneer hij deels kapot is kunnen wij hem wel opsturen zodat zij hem repareren, maar het is altijd maar de vraag of dat dat goedkoper is dan een nieuwe kopen.

Comment

Ik heb zelf al ruim twee jaar een Pro2000s. Deze is nu inmiddels bijna aan zijn eind (scheuren, kussentjes uitgedroogd, opgeblazen, etc.) Gezien mijn goede ervaringen met deze koptelefoon ben ik van plan weer een nieuwe te bestellen. Maar zijn er nog andere alternatieven?

Comment

Als je koptelefoon het al 2 jaar uithoudt, lekker de zelde bestellen! Dan weet je dat je iets in huis haalt waar je weer 2 jaar plezier van kunt hebben.

Misschien kun je kijken naar zijn grotere broer de PRO 3000 voor slechts 99 hier bij bax?

Comment

Originally posted by Citybeatz
                        Als je koptelefoon het al 2 jaar uithoudt, lekker de zelde bestellen! Dan weet je dat je iets in huis haalt waar je weer 2 jaar plezier van kunt hebben.

Misschien kun je kijken naar zijn grotere broer de PRO 3000 voor slechts 99 hier bij bax?
                        Inmiddels toch weer de Pro2000 genomen, blijft een heerlijk ding :wink:

Comment

ik heb de hdj1000 en hij bevalt perfect 8)

Comment

Working...
                          X