Hoi, zoals jullie al bij m'n vorige post merkte, ben ik een aardige n00b. Ik ben natuurlijk wel erg enthousiast over draaien, muziek, etc. en wil daarom binnenkort iig een draaitafel en misschien een hele set aanschaffen. Maar goed, ik heb dus een aantal vragen:
- kun je een draaitafel direct in een versterker pluggen (ook als die versterker geen aparte "phono-ingang" heeft)?
- werkt een mixer/mengpaneel ook als een voorversterker (dus kan je een draaitafel via een mixer/mengpaneel wel gelijk op een versterker aansluiten)?
- Kun je boxen direct op een mixer/mengpaneel aansluiten?
- kun je mixers/mengpaneel tegenwoordig ook op een PC aansluiten (voor zowel inkomend als uitgaand signaal)?
Alvast bedankt :D
- kun je een draaitafel direct in een versterker pluggen (ook als die versterker geen aparte "phono-ingang" heeft)?
- werkt een mixer/mengpaneel ook als een voorversterker (dus kan je een draaitafel via een mixer/mengpaneel wel gelijk op een versterker aansluiten)?
- Kun je boxen direct op een mixer/mengpaneel aansluiten?
- kun je mixers/mengpaneel tegenwoordig ook op een PC aansluiten (voor zowel inkomend als uitgaand signaal)?
Alvast bedankt :D
Comment