Announcement

Collapse
No announcement yet.

Draadloze microfoon systemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Draadloze microfoon systemen

Mensen,

Msschien interessant. Draadloze microfoon systemen.

Zo is mijn oog gevallen op de Shure PGX 24 - PG 48
    Maar ook op een goedkoper variantje de dB technologies PU 850

Wie kan mij er meer over vertellen. Of het algemeen van shure / db technologies draadloze systemen?

Wat ik in dit topic aan de man wil brengen is de gebruikerservaring van draadloze systemen. Mocht je zelf iets aan de kaart doe het dan gewoon!

Groetjes

van DB technologies weet ik niks vanaf.. :oops:

maar als je het qua mics over shure hebt heb je het over 1 van de beste merken. :wink: Ik weet niet hoe het zit met de type's die je nu noemt maar over het algemeen is shure goed! 8)

Comment

Als de een cd speler van Pioneer / Denon binnenhaald weet je ook zeker dat je kwaliteit in huis haalt, kost ook wat centen.
      Ik ben opzich wel een beetje bekend met dB technologies, met de speakers (Basic line) waar ik uitermate te vrede over ben. Maar een microfoon vind ik zoiets van hij moet het goed doen maar niet te veel kosten ;). Aangezien ik deze alleen gebruik voor drive-in werk: aankondigen, karaokie, etc

Comment

echter geld bij microfoons wel:

je betaald voor kwaliteit :wink:

Comment

Originally posted by DaNNooW
          echter geld bij microfoons wel:

je betaald voor kwaliteit :wink:
          Niet alleen bij microfoons..

Overigens kan je beter kijken naar een bepaald type, dan naar een merk. Ik werk zelf graag met Shure, maar lang niet met alle type's. Zelf gebruik ik de draadloze Beta 58 en SM 58, en draadgebonden SM 58 en sm 48. Elke microfoon heeft zijn eigen toepassing. Een SM 48 moet je bijvoorbeeld niet inzetten voor zang.

De Freeport modellen van Sennheiser zijn ook lang niet slecht. Gebruik ze zelf niet, maar heb er een tijdje geleden twee gelevert aan een school die ze nu met veel plezier gebruikt.

Over het algemeen heeft Sennheiser een frissere (kille) klank t.o.v. Shure. Dus bij een persoon met een zware stem kan je het beste een Sennheiser gebruiken, daarin tegen bij een vrouw weer liever een Shure.

Comment

Working...
          X