Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Q-D6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Q-D6

Forum leden, ik wil jullie even informeren over dit nieuwe product.

Specifications:

• 3-channel Pro DJ mixer with sonic enhancer
    • WOW™* by SRS® button - Sonic enhancer with 3 dimensional sound
    • 3D stereo button with width level knob (Highs)
    • Tru bass button with Bass level knob (Lows)
    • 2 phono, 2 Lines, 1 auxiliary and 2 microphone input
    • Mini plug input on face of mixer for use with MP3 players (standard 3.5mm plug)
    • Balanced XLR Outputs
    • Fader “Q” Start compatible
    • Gain, treble, mid & bass control for each channel (-26 dB Rotary Kills)
    • DJ microphone with volume, treble, bass and talkover control
    • Stream flow™ LED master level indicators
    • Cue mixing, cue level and master level control
    • High output to headphones
    • High quality Feather Feader plus™ crossfader (replaceable)
    • Extremely clean signal to noise ration

Zie ook http://www.americandj.eu/product_inf...efaa270a1284e2 en uiteraard http://www.bax-shop.nl/index.php?pag...emart&Itemid=2

Graag jullie reactie!

Tja wat zullen we daar eens over zeggen :P Hoe zit het met de geluidskwaliteit van de SRS Wow en Trubas? Ik heb deze functie op Windows media player ook en dat klinkt in 1 woord r*k. De Trubas functie kun je eigenlijk alleen gebruiken wanneer je 2 of 4 subs hebt aangesloten, tenzij je graag de woofers eruit knalt :wink: Natuurlijk kan dit bij een mixer anders zijn maar ik zie zosnel het nut er niet van in. Dan druk je bijvoorbeeld op "wow" en dan moet je nog maar gaan pielen met zo'n ienie minie knopje om dat stand goed te zetten. Niets voor mij. Ik koop wel een effecten bak. Als iemand het niet met me eens is hoor ik het graag! :P

Comment

Ik ben niet van american audio. Maar hoe kun je nu oordelen over een product waar je nog nooit mee gewerkt hebt.

Ik zou zeggen ga het eens uitproberen en kom dan met een goede referentie i.p.v. een mengtafel te vergelijken met een software programma.

Comment

Originally posted by J.S. Coolen
        Ik ben niet van american audio. Maar hoe kun je nu oordelen over een product waar je nog nooit mee gewerkt hebt.

Ik zou zeggen ga het eens uitproberen en kom dan met een goede referentie i.p.v. een mengtafel te vergelijken met een software programma.
        Het is misschien verkeerd overgekomen maar ik heb ondervonden op mijn computer dat de functies echt niet klinken. ik zei er ook bij dat dat misschien anders kan/zal zijn bij een mixer. Ik heb heel wat foto's van de mixer gezien en daarbij ook een foto waarop je een klein, heel klein draaiknopje ziet zitten voor elk effect. Dat is nou het tegenovergestelde wat ik persoonlijk(!) het liefst heb. Deze post bedoelde ik ook persoonlijk wat ik ervan vindt. Ik vraag ook nog: "Hoe zit het met de geluidskwaliteit van de SRS Wow en Trubas?"
        Ik vergelijk hierbij ook niet een mengtafel met software maar alleen die 2 functies die er nieuw op zitten.

Comment

Ik heb deze zelf wel even gebruikt aangezien de Q-D6 een enorme hit was en nog steeds is. De SRS is een nieuwe versie en voegt naar mijn idee voor het geld niet zoveel toe. Opzich klinken de effecten leuk, maar niet te vergelijken met een DJM 800 :D , wat sommige af en toe denken.

Comment

Nee, maar dat kan je ook niet verwachten voor dat geld.. wat uiteraard meer dan logisch is. De QD6 is de opvolger van de Gemini ps626i (toch?) en door een simpel effectje op de mixer erbij toen probeert AA de verkoop weer wat op te vijzelen. Commercieel he :roll:

Comment

volgens mij haal je twee merken door elkaar de 626 is origineel van Gemini. American audio heeft hem slechts gekopieerd En nu dus wat verder ontwikkeld

Comment

Nee, maar dat kan je ook niet verwachten voor dat geld.. wat uiteraard meer dan logisch is. De QD6 is de opvolger van de Gemini ps626i (toch?) en door een simpel effectje op de mixer erbij toen probeert AA de verkoop weer wat op te vijzelen. Commercieel he
                Gemini en American Audio hebben helemaal niks met elkaar te maken. Het feit blijft dat al deze OEM leverancier shoppen bij een paar grote chinezen en taiwanezen. Hierdoor zie je vaak dat bepaalde artikelen door meerder merken op de markt worden gebracht onder diverse namen en type nummers.

Comment

Originally posted by jochanan
                  Nee, maar dat kan je ook niet verwachten voor dat geld.. wat uiteraard meer dan logisch is. De QD6 is de opvolger van de Gemini ps626i (toch?) en door een simpel effectje op de mixer erbij toen probeert AA de verkoop weer wat op te vijzelen. Commercieel he
                  Gemini en American Audio hebben helemaal niks met elkaar te maken. Het feit blijft dat al deze OEM leverancier shoppen bij een paar grote chinezen en taiwanezen. Hierdoor zie je vaak dat bepaalde artikelen door meerder merken op de markt worden gebracht onder diverse namen en type nummers.
                  Nee weet ik. alleen eerst had je de ps626i. Dit was DE budgetmixer en werd veel verkocht. Deze is een tijdje geleden uit de productie gegaan. AA kwam toen met deze mixer. Deze werd door "het publiek" ontvangen als de opvolger van de ps626i. Ongeveer dezelfde prijs, en zo goed als dezelfde functies. Zo bedoelde ik het. Dat gemini en Aa niks met elkaar te maken hebben, weet ik ook wel :wink:

Comment

Working...
                  X