Announcement

Collapse
No announcement yet.

Met laptop draaien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Steven View Post
    Ik vind het er altijd een beetje fake uitzien als iemand met een laptop aan het draaien is
    Wacht maar af over een tijdje draait iedereen alleen maar met computers (wellicht wel met midi controllers erbij);)

Comment

Wellicht dachten we in 2006 iets totaal anders..

Comment

ja duidelijk wisten wij veel dat er zoveel mogelijk zou zijn inmiddels

bizar eigenlijk heh

Comment

Dit topic is ook al weer een beetje gedateerd he. De meeste posts komen uit 2006.

Comment

Nouja, bax shop heeft nu ook steeds meer midi controllers in het assortiment! Ook hele uitgebreide!

Comment

Zelf vindt ik echter nog steeds dat enkel zo'n midi controllertje met laptop niks is, maar 2 spelers op pc aansluiten ( cdj's ) met een gewone mixer ertussen vindt ik ik dan wel weer ideaal.

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                Zelf vindt ik echter nog steeds dat enkel zo'n midi controllertje met laptop niks is, maar 2 spelers op pc aansluiten ( cdj's ) met een gewone mixer ertussen vindt ik ik dan wel weer ideaal.
                dat is ook gewoon de toekomst...

Comment

Neehoor, veel mixers gaan ook met MIDI uitgevoerd worden. En dat zal zijn om het digitale signaal zo lang mogelijk te behouden en ook je kanaalfaders, gain, effectenmodules en EQ toe te kunnen wijzen aan je software. Scheelt ook een hoop gedoe met audio interfaces. :)

Vaak zal er nog wel de mogelijkheid zijn om externe apparatuur aan te sluiten, setje turntables bijv.

Comment

Zeer uitgebreide MIDI controller met twee 7 inch gemotoriseerde platters, ingebouwde mixer en hoogwaardige geluidskaart. Een perfecte controller voor de meegeleverde Serato ITCH software.

Allen & Heath Xone 4D kopen? Groot assortiment leverbaar. Bekijk Bax-shop NU! ★★★24-uurs-levering★★★ Laagste prijs garantie ★★★ Gratis verzenden

Originally posted by SLGV View Post
                    Een midi controllertje met een laptop? pff deze zijn erg uitgebreid. :mrgreen:

Comment

De pioneer ddj-t1 lijkt me een leuke/fijne controller. Ik zit hier ook wel serieus over te denken. zit al maanden te denken om voor een 2000 set te sparen, maar dat is zo [edit] duur :P in principe kun je met de midi controller bijna evenveel. leuk mixen kan zoiezo. Heb namelijk bij een concurent stage gelopen, waar ook deze controller als demo stond :)
                      Last edited by Rick; Saturday-23-04-2011, 19:33.

Comment

Vloeken doe je maar ergens anders, maar niet hier.

Comment

Gosh, in de tijd dat ik op t forum zit nog nooit commentaar gehad, en nu floept t er is een keer er uit en dan meteen strafpunten.. achja t is niet anders.

Comment

Vragen/opmerkingen hierover graag via PM, heeft niets te doen met het topic zelf.

Comment

Ik vind de Denon DN MC-6000 anders een onwijs mooi ding!
                              Hij is misschien "goedkoop", maar hij werkt echt prima!
                              Werkt echt perefct icm Traktor!

Comment

Ondanks dat dit een gedateerd topic is gebruik ik nog steeds BPM :-P maar ik ben dan ook niet zozeer een Dj voor feestjes en is de muziek merendeels bedoeld als aankleding van een evenement of feestje...

Comment

Working...
                                X