Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koolsound draadloze mic-set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koolsound draadloze mic-set

Beste mensen,

Heeft iemand al enige ervaring met Koolsound?
    Natuurlijk, zeer goedkope producten, maar is het ook nog redelijk te doen?
    Ik wil over een tijdje 1 รก 2 draadloze mics aanschaffen en mijn oog viel toch wel op dit leuke setje, maar wie heeft hier al ervaring mee?
    Dan heb ik het over
    Draadloze handheld-microfoon kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ Draadloze handheld-microfoons koop je online bij Bax Music

Dit setje.
    Uiteraard zullen dit geen enorme kwaliteit mics zijn, maar zijn ze desondanks toch bruikbaar voor spraak en evt. zang?

http://bax-shop.nl/forum/viewtopic.php?t=192 zullen we daar verder gaan rick ;)?

Jij had toch al enige ervaring met koolsound?

Comment

Originally posted by Citybeatz
      http://bax-shop.nl/forum/viewtopic.php?t=192 zullen we daar verder gaan rick ;)?

Jij had toch al enige ervaring met koolsound?
      Hm, ik dacht:
      Shure & dB tegenover Koolsound, zit enorm verschil in..
      Maargoed.

Trouwens, ik heb nog geen Koolsound product aangeraakt :wink:
      Heb alleen een Koollight DC-1216 96-kanaals DMX-controller.

Comment

Koollight en koolsound komt volgens uit de zelfde fabriek..

Je kan het uiteraard niet vergelijken met de genoemde andere merken. Je kunt het prima gebruiken voor spraak, voor zang weet ik niet aangezien ik niks van de klank weet.

Maar bij draadloos is het meestal zoiets van hoe is het bereikskwaliteit?

Comment

Bij draadloze microfoons speelt niet alleen de klank kwaliteit

- Let op de freqeunties, zo verkopen bepaald spelers op deze markt dradloze microfoons die op frequenties zitten die helemaal niet gebruikt mogen worden.
          - Let op de nier karakteristiek, leuk wanneer je met een mic kan rondlopen, maar als je bij iedere stap die je verzet een verschikkelijke terugkoppeling in de vorm van een F eedback genereer is ook niet echt fijn.
          - Let op de mogelijkheid of je met een dubbele zender ook gelijktijdig kan ontvangen.

De koolsound set is leuk voor diegene die enkel hoeft te praten en deze mics wilt inzetten voor drive-in shows of thuisgebruik. Ga ze niet verhuren of gebruiken voor karaoke. Ga dan kijken naar de freeport serie van sennheiser of de shure serie PGX serie.

Comment

Working...
          X