Announcement

Collapse
No announcement yet.

Denon DN-S1000 of Numark Axis-9CR

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bastian
    Ik heb de versie zonder bpm counters een paar jaar geleden gehad, was er niet zo tevreden over..
    Voor het geld wat je ervoor betaald krijg je wel een nette mixer maar ik vond het allemaal maar een beetje goedkoop aanvoelen en het was niet echt naar wens.
    Nu heb ik een Reloop Rmx 40 Bpm, daar ben ik over het algemeen zeer tevreden over, dus kijk eens naar de dsp versie of naar een mixer van synq, die schijnen ook goed te zijn :)
    Bedankt voor de snelle reactie!
    De Reloop rmx 40 dsp ligt boven mijn budget, dus een synq als helemaal :(
    Jammer dat de rmx 40 bpm niet meer in de webshop staat(en dus niet meer leverbaar is?). Ik zal dus nog even door moeten zoeken.

Comment

Ja helaas de Bpm versie is uit de productielijn gehaald, veel succes nog met zoeken en ik hoor wel wat eruit komt!:D
      Is trouwens even doorsparen voor zo'n reloop ook geen idee?

Comment

Originally posted by Bastian
        Is trouwens even doorsparen voor zo'n reloop ook geen idee?
        Ja alleen wordt het dan wel lang doorsparen :( Na aanschaf van de 2 Denon's ben ik nog wel even bezig. Het is ook geen tijdskwestie maar het staat natuurlijk wel een stuk mooier. Ik laat nog wel horen welke het wordt.

Comment

Er zijn genoeg topics over welke mixer je moet kiezen. Dus gelieve daar verder te posten.

Wat betreft de cd spelers begrijp ik van jou dat je maximum 400 euro is per cd speler. In dat budget heb je inderdaad maar 1 hele goede optie en dat is inderdaad de Denon D1000. Cd speler met ruime mogelijkheden, lekkere scratch, slot in etc.

Comment

Heb regelmatig met de S1000 mogen spelen en dat is toch wel een heerlijk pielbakkie. Alles werkt heel makkelijk en je hebt dat ding zo door. De axis ken ik een stuk minder, maar ik zou in ieder geval voor de S1000 gaan.

Comment

Was ik ook van plan :wink: Allemaal bedankt voor jullie hulp bij het kiezen!

Comment

Ik heb een vraagje.
                Op andere fora en bij andere webshops zie je reviews van mensen die zeggen dat het een waardeloze scratch functie is die de denon heeft. Klopt dit? Ik ben er inmiddels wel van op de hoogte dat het jogwheel zelf niet draait maar alleen een soort plaatje bovenop. Dit heb ik gelezen op www.aboutdj.nl. Daar hebben ze een uitgebreide review neergezet en de scratch vonden ze daar ook niet goed. Hoe hebben jullie de scratch ervaren?

Comment

Niet echt specifiek over deze 2 spelers maar ff het broerje er van

De denon dn-3500 tegenover de pioneer cdj 800 vond ik de scratch van de denon vele male "realistischer" dan die van de pioneer. Niet dat het als een plaat is, maar het begon er al wat op te lijken.

Maar mensen, hoevaak gebruiken jullie scratch op een cd speler of platen speler? 10x nooit dus.

Comment

Nog even kort een vraagje (misschien noob): Word er een tulp kabeltje bij de denon dns-1000 geleverd? Ik heb nog niet eerder een cd-speler hier besteld dus vandaar mijn vraag. Kan ik even rekening houden als het wel/niet zo is :wink:

Comment

Volgens mij word er wel bij elke cd speler een tulp stekkertje meegeleverd :?:
                      Bij mijn jb's en acura's iig wel :wink:

Comment

Dank je voor je hulp Bastian! :)
                        Ik denk dat Jochanan misschien nog wel met duidelijkheid komt maar anders is het ook geen ramp. Ik kan wel ergens anders een tulp kabeltje vandaan halen. Jullie zien mijn bestelling wel verschijnen één deze dagen.

Comment

Bij een cd speler zit altijd tulp kabels... ik zou zelf wel een beetje langere en betere kabels mee bestellen (procab) want de kabels zijn niet altijd even goed..

Comment

Eerste Denon is besteld. Als de meegeleverde kabels echt slecht zouden zijn heb ik nog ergens wel wat liggen. Desnoods bestel ik er een in de webshop. Maar voor thuis gebruik zijn ze volgens mij wel goed.

Comment

Bij elke CD en HD speler worden de juist hoeveelheid tulp kabels geleverd. Dit zijn de goedkope chinese varianten die naar 20 x gebruiken storingen gaan geven of spontaan uit je cd speler vallen aangezien de tip is opgerekt. Dus wel vestandig om een fatsoenlijk tulp kabel er bij te bestellen. Gebruik je de producten alleen thuis en blijft het aangesloten staan voldoen de meegeleverde kabels prima.

Comment

Ja ze blijven nog tijdelijk thuis staan om wat mee te oefenen ed. Ik wacht vol smart op de eerste Denon dns-1000 die ik eergister besteld heb :D

Comment

Working...
                                X