Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geluidsset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geluidsset

Heey :D

Willen jullie eens een geluidsset samenstellen die zeker 300 man aankan, het budget ligt rond de €1200,= , ik hoef alleen maar versterkers met boxen, de rest heb ik al. En kan hoeveel versterkers kan je op een mengpaneel aansluiten.

Mvg Sandro 8)

kruisposten is wat overbodig lijkt mij. Vooral als de gegevens stteeds anders worden.

Comment

of misschien stelt hij echt 2 verschillende vragen :wink:

Comment

??... Ik snap jullie niet, ik kan toch gewoon 2 vragen in 1 dat is toch handig maar beantwoord mijn vragen aub :oops:

Comment

Originally posted by sonic boom
          of misschien stelt hij echt 2 verschillende vragen :wink:
          Je hebt gelijk wellicht willen ze allebei een drive-in show beginnen

Comment

w8 ik snap ut srry mijn fout had hem over het hoofd gezien mijn excuses hiervoor :oops: :oops:

Comment

maar om welke vraag gaat het nu? de set voor 200 man of voor 300 man en wat is je budget precies?

Comment

Volgens mij €1200,00 en een set voor 300 man, maar ik kan me vergissen.

Heey

Willen jullie eens een geluidsset samenstellen die zeker 300 man aankan, het budget ligt rond de €1200,= , ik hoef alleen maar versterkers met boxen, de rest heb ik al. En kan hoeveel versterkers kan je op een mengpaneel aansluiten.

Mvg Sandro
                :wink:

Comment

in het andere stuk had hij het over 1000 euro voor 200 man. Dus vandaar.

Comment

Sandro, graag even wat duidelijkheid en dan zal ik je een goed advies geven. Die paar honderd euro kan net het verschil zijn tussen een kwaliteitsklasse.

Comment

Jongens, laat ik zeggen dat ik ga samenwerken met nog 2 man, ik wil wegens nog te weinig geld gewoon wat info over wat ik het beste kan kopen, en zulke dingen. :P

Comment

En in hoeverre is deze vraag anders dan het andere topic wat je hebt geopend?

Comment

Working...
                        X