Announcement

Collapse
No announcement yet.

Computer aansluiten aan mengtafel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Computer aansluiten aan mengtafel

Dag allemaal,

Ik zit in het eindexamenjaar op het Porta Mosana College in Maastricht. Ongeveer eind april of begin mei is ons eindexamen gala. De locatie waar dit zal worden gehouden is verdeeld in 2 even grote zalen en er zullen rond de 800 kaarten verkocht worden. Voor één zaal leek het ons leuk om daar over de avond verspreid ongeveer 3 djs neer te zetten. De bedoeling is dat dit jongere mensen zijn die graag voor publiek willen draaien en dit nog nooit of niet vaak gedaan hebben. Als minimum leeftijd stel ik 16 jaar en als je met een goede demo komt 15 jaar. Als je interesse hebt mag je natuurlijk ook ouder zijn.
    De apparatuur is al op de locatie en wat er allemaal precies komt te staan kan worden afgesproken met de verschillende kandidaten, zodat er voor ieder wat wils is. Je moet uiteraard voor je eigen platen zorgen. Wij zoeken vooral naar mensen die club, lounge, house en jazzie draaien.
    Stuur even een mailtje als je geinteresseerd bent. Dan kunnen we zo snel morgelijk overstappen op de telefoon en ook over voorwaarden en vergoeding afspraken maken. Wij verwachten ook een demo en zullen dan de mensen die ons het meest bevallen uitkiezen.

Groeten Max du Bois
    Porta Mosana College

geintereseerd

hallo,
    ik ben dj l'Angelo en ben momenteel hard bezig om mezelf omhoog te werken, in deze grote wereld van muziek.
    ik heb nog niet vaak voor zulke publieken gestaan en het lijkt me hardstikke leuk maar ik zit echter wel met een minuscuul probleempje.
    en een kleine vraag.
    het probleempje: ik ben zelf meer een dance en (hard)trance dj.
    het vraagje: stel dat ik bij jullie kan komen draaien krijg ik dan wel onkostenvergoeding??

verder ben ik bereid dit kostenloos te doen
    greetzzzz

Comment

Beste Menneer

Goede dag,
      Leuk dat jullie feest geven
      ik ben gelukkig 15 en heb wel veel intressen erin
      info over mij kan je vinden op www.muzic.nl/wessel

als je nog iets wilt weten kan u mij altijd mailen.

lokaties waar ik al vaker heb opgetreden = Efteling,Discotheeks,Events.
      en wil voor u alles naar wens maken
      groeten
      DJ-WeSSel

Comment

Hallo ,

Ik ben een dj met een beetje ervaring in middelgrote feesten en kan ook house draaien maar ook top40 ed (alround dus maar het beste draai ik trance) voor demo en info kijk even op mijn site www.djprox.wargame.nl

(ps hij staat onder hardstyle maar dat is geen hardstyle)

Comment

hellow
          ik woon in den haag en ben 18 jaar
          ik heb wel eens op schoolfeesten gedraaid
          en dit lijkt mij een leuke uitdaging .
          mail me maar @ killwillsmith@hotmail.com :P

Comment

Hallo,

Teneerste succes met je examen.
            En te tweede Ik denk dat je mij goed kunt gebruiken. Ik draai zelf al 4 jaar en mijn huisstylen zijn onderandere Club/Lounge/Latin/Groove.

Verder draai ik met regelmaat in feest café's en andere plaatsen.

Ik kom zelf uit amsterdam maar kan mezelf goed verplaatsen.
            Mocht je geintereseerd zijn mail me dan maar even.

Groetjes,

Dave alias DJ E-SencE

Comment

Re: Nieuw en Jong talent

Originally posted by realMyst
              ...Ongeveer eind april of begin mei is ons eindexamen gala....
              Dussssssss :D

Comment

Tja...maar waarom ook eind april/begin mei!

Ik weet dat ons gala bij de diploma-uitreiking is en dus pas na de examens. Zal wel iets speciaals zijn in Maastricht :lol:

Comment

ik ben 15 jaar en draai met nog een vriend vooral house,club electric evt. jumpstyle het maakt eigelijk niet uit ik wil er niet veel geld voor hebben groetjes The funkie brothers

Comment

Originally posted by funkiebass
                    ik ben 15 jaar en draai met nog een vriend vooral house,club electric evt. jumpstyle het maakt eigelijk niet uit ik wil er niet veel geld voor hebben groetjes The funkie brothers
                    Ik denk dat je 2 jaar te laat bent met je reactie als ik de plaatsingsdatum zo bekijk :wink:

Comment

Om verdere mispostingen te voorkomen sluit ik dit topic! :wink:

Comment

Computer aansluiten aan mengtafel

Heya!

Ik heb een vraagje m.b.t. tot het afspelen van geluid via de computer.

Sinds kort ben ik bezig met het opzetten van mijn eigen "dj booth" om het zo maar even te noemen. Binnen nu en 2 weken moet ik alles in huis hebben alleen ontbreekt er nog 1 ding. Een versterker + boxen. Nu kom ik her en der wel leuk spul tegen maar ik vroeg me af of het niet mogelijk is om het geluid via de computer ter gehore te brengen?

Dus de mixer aansluiten op de pc. Alleen dan de kabel die je gebruikt voor recording om die nu aan te sluiten op de uitgang die normaal gesproken naar de versterker loopt.

Hoop dat de vraag duidelijk is.

Edit bij J.S. Coolen: Titel aangepast

Willem

Comment

Je kunt je PC / Laptop op diverse manieren aansluiten:

De meest goedkoopste, snelste en makkelijkste is dat je een mini jack -> 2* tulp kabeltje koopt. Je mini jack gaat in je koptelefoon ingang op je pc, je tulpjes op een kanaal in je mixer.
                          Nadeel: je programma wordt 1 kanaal op je mixer.

Ander betaalbaar alterantief is dat je een (USB) geluidskaart koopt, steek je in een usb uitgang op je pc, vanaf je geluidskaart kun je met tulp (soms 2 uit, soms 4, 6 of 8) naar je mixer. Grootste voordeel is dat je programma op diverse kanalen komt te zitten: stel je draait met Pc DJ red/fx/blue staat je PLAYER 1 op kanaal 1 en je PLAYER 2 op kanaal 2, net als een CD speler.

Succes, nog vragen?

Comment

Voor nu even niet!

Het is me al wat duidelijker.

Bedankt 8)

Comment

Voor welke optie zou je dan momenteel gaan?

Comment

Working...
                              X