Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer tape act rack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer tape act rack

Hey
    ik wil binnen kort een tape act rack aan schaffen
    maar wil alles van het merk Behringer
    bijna alles cd / md spelers niet
    ik had al iets in gedachten

mengpaneel : XENYX 2442FX
    rack licht : Behringer PL 2000
    mic : 2x Behringer UL 2000 M
    galm : Behringer DSP 2024P
    equalizer : Behringer FBQ 6200

dit had ik een beetje ingedachten
    weet niet of er een compressor/limiter bij hoord ...
    of een crossover.
    maar ik heb het gevoel dat ik nog een paar dingen vergeet

kunnen jullie mij helpen om een knap rack zamen te stellen

mvg cris

Waarom alles per sé van Behringer als ik vragen mag?

Comment

vind gewoon knap merk heb me nog nooit teleurgesteld

Comment

Persoonlijk zou ik (zeker voor een taperack) kiezen voor een microfoon die zich reeds bewezen heeft.
        Bijvoorbeeld deze

Crossover zal je niet nodig hebben, denk ik. Kun je beter in je amprack steken.

Comment

de behringer mic komt er vast in ik heb een appart rack met 2 Shure ULXS24/58 maar die word nog al vaak verhuurt vandaar dat ik die er niet in kan doen

mss in de toekomst wel

Comment

Als dat rack dan in de verhuur zit en dus geen vast deel uitmaakt van je taperack, zie ik het probleem niet om er twee nieuwe Shure mics in te steken?
            Tevens is budgetvermelding ook wat handiger om een indicatie te krijgen van wat je kunt/wilt besteden.

Comment

het rack gaat niet in de verhuur en het budget maakt niet echt uit

Comment

Behringer heeft hele leuke, maar ook zeker mindere producten in haar assortiment zitten. Een hele grote pre is het feit dat ze 2 jaar omruilgarantie bieden. Wat betekend dat wanneer je een defect heb je kan terugkeren naar je dealer en een nieuwe kan eisen. Toch een leuk voordeeltje.

Ik heb je eerste post even doorgenomen, maar ik begrijp niet helemaal goed of je nou een advies wilt voor een MD/CD speler of dat je enkel een bevestiging wilt?

Wat betreft de compressor is zeker aan te raden. Voornamelijk voor zangers met een wat ruwere of juist hogere stem is een compressor zeer makkelijk en hoort zeker thuis in zo een rackje.

Wat betreft md/cd kan je ook eens kijken naar HD media spelers. Worden momenteel erg veel ingezet voor tapeacts en bandartiesten.

Comment

Working...
                X