Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alesis Monitor One MK 2 (passief)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alesis Monitor One MK 2 (passief)

Heb sinds een tijdje een set van Alesis Monitor One MK 2 monitor boxen bij bax-shop besteld, maar nu heb ik overlaatst een kleine overbelasting gehad en is mijn linkse box stuk (geeft distortion over m'n bass) heb de achterste aansluiting al eens verwisseld van de rechtse naar de linkse maar dit lost ook niets op.
    Nu was mijn vraag of jullie mss weten wat dan wel het probleem zou zijn (denk persoonlijk dat de bass box gewoon stuk gespeeld is)
    En indien deze stuk is, zou het dan mogelijk zijn om deze box apart bij te bestellen, want in de webshop staan ze enkel als set te koop.

bedankt om ff de moeite te doen om te lezen in ieder geval ;)

Steven

Beste Steven,

Het lijkt er op dat je inderdaad je woofer kapot gespeeld hebt. Dit kun je onder meer nagaan door voorzichtig op de conus te drukken en deze zachtjes naar binnen proberen te duwen. Hoor je een schrapend geluid of lukt dit niet, dan is dat een indicatie dat de woofer inderdaad naar z'n grootje is.

Of dit binnen de garantie valt, daar heb ik eigenlijk geen idee van. Het beste is om even naar de shop te bellen, de mensen die daar zitten hebben een beter zicht hierop dan ik. ;)
    De contactpagina van de shop is hier te vinden.

Comment

ja, maakt inderdaad een schrapend geluid

bedankt voor info

Comment

Working...
      X