Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw setje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zelf vind het een goede keus, ik heb een andere 12" actieve top speaker.
    Ik heb een maand geleden deze uitgebreid met een set actieve subwoofers. De toppen houden de subwoofers goed bij.

Je zou je goed voor thuis en kleine feestjes kunnen gebruiken, zo deed ik dat voorheen ook.

De afmetingen kan ik jou niet geven.
    Last edited by dj nick; Sunday-24-01-2010, 14:30.

Comment

okee..
      Ik heb nog een vraagje, misschien een hele domme maargoed :P

Kan je actieve luidsprekers ook als passief gebruiken?
      ik bedoel, stel je wilt uitbereiden maar niet in een keer alles nieuw kopen, kan je dan eerst een versterker kopen om de active luidsprekers passief te gebruiken?

Comment

Nee, dit kan helaas neit.
        Of je moet er voor kiezen om de versterker uit de box te halen en een ander paneel er achter in te zetten.

Comment

Waarom zou je een stel actieve luidsprekers passief willen gebruiken? Er zit toch al een versterker in, waarom dan alles via een externe versterker leiden? Dan heb je alle nadelen van beide principes, namelijk een zwaardere luidspreker en een zware externe versterker meezeulen.

Comment

hm oké.
            bedankt voor jullie adviezen.
            heeft iemand nog ervaring met de 12"?
            of misschien met een andere actieve boks uit dezelfde prijsklasse?

Comment

Ik neem aan van niet, er zijn weinig mensen hier op het forum die met skytec draait.
              Omdat velen het vinden dat skytec niks is en er bijna alleen maar negatieve reacties op kunnen geven. Dit denk ik omdat ze grotere merken gewend zijn enz neem ik aan.

Dit bouw ik op van reacties die ik zoal heb gelezen van skytec.

Comment

Veelal zijn het leuke instappers, maar op een gegeven moment houdt het vaak bij deze luidsprekers toch ergens op en is er in 9 van de 10 gevallen vraag naar meer volume, efficiënter, kwalitatiever en meer geluidsdruk.

Comment

Working...
                X