Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw setje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ligt er ook aan welke luidsprekers je hebt. Als het de SP-reeks is, het zijn erg leuke luidsprekers maar qua uitbreidingsmogelijkheden schieten ze wat tekort vind ik. Over de SP1500A staat overigens een review op het forum, hier te vinden.

Comment

Originally posted by dj nick View Post
      Hallo,

Ik ben onderhand al ruim een jaar in het bezit van een stel skytec, 12" actiefe (top)speaker. Zijn mooie en goede boxen voor zo-af-en-toe draaien, daar gebruik ik ze ook voor.

Velen zullen zeggen, skytec dat is niks!
      maar als je ze "normaal".
      Je kunt het niet vergelijken met RCF ofzo, maar daar is de prijs ook naar.
      zou je een link kunnen plaatsen?

Comment

Skytec 12inch

Al zou ik voor de 15 inch versie gaan het is iets boven het budget maar met een kortingscode kom je ongeveer op 350 euro.

Skytec 15inch

Comment

De 15 inch versie presteert ronduit netjes, zeker voor het geld dat je er voor neertelt. Nadeel is wel dat je je luidsprekers aansluit met tulpkabels, maar als dat voor jou geen nadeel is moet je je ook niet laten tegenhouden. ;)

Voor het hoog zit er geen schelle piëzopieper in maar een hoogdriver, wat al een erg groot voordeel is en ten goede komt aan de klank. Verwacht voor deze prijs natuurlijk niet dat je op de 1e rij zit, maar als je niet veel verder wilt doorgroeien voorlopig kun je er prima mee uit de voeten.

Comment

okee, thx voor de reacties!
            zijn er verder nog opties oid? ik ga binnenkort een keer op onderzoek uit, maar zou het wel handig vinden om alvast wat opties op internet te zoeken.
            ik ben dus wel op zoek naar zoiets. maybe iets met een losse versterker? vind ik persoonlijk prettiger..

Comment

Een setje SP1500 (de passieve versie dus) met een versterker is ook mogelijk, maar je hebt nog niet echt kenbaar gemaakt wat je nu precies wilt gaan doen qua aanschaf. Twee fullrange budget luidsprekers, of doorsparen voor twee in een hoger segment liggende luidsprekers die je nog kunt uitbreiden met stevige subs?

Comment

Ik heb toevalig vandaag nog een extra set actieve subwoofers gekocht voor mij set.
                dus ook nog genoeg uitbouwmogelijkheden ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  Een setje SP1500 (de passieve versie dus) met een versterker is ook mogelijk, maar je hebt nog niet echt kenbaar gemaakt wat je nu precies wilt gaan doen qua aanschaf. Twee fullrange budget luidsprekers, of doorsparen voor twee in een hoger segment liggende luidsprekers die je nog kunt uitbreiden met stevige subs?
                  Ja, dat weet ik dus nog niet zo goed.
                  hoe veel moet ik doorsparen wil ik een aardig setje hebben?
                  en fullrange speakers die je later nog kan uitbouwen met een woofer?

Comment

Dát ligt dan weer een beetje aan het budget dat je er uiteindelijk voor overhebt. Doorsparen is natuurlijk leuk, maar er moet natuurlijk ooit eens een halt aan komen. ;)

Ik zou je eigenlijk adviseren om eens naar de shop te komen en eens diverse setjes in diverse prijssegmenten te beluisteren. Zo kun je een afweging maken voor welke prijscategorie je ongeveer wilt gaan en zodoende kunnen wij (en de verkopers in de showroom) meer informatie en tips geven over mogelijk geschikte setjes. :)

Comment

In dat geval zou ik de dB Technologies LIVE 405 aanraden, of de 205. De eerste verdient de voorkeur, al presteert de tweede ook heel goed! Let wel dat ik hier tevreden over ben, maar dat hoeft niet te betekenen dat jij dat ook vind! Probeer ten allen tijden voor te beluisteren, bijvoorbeeld in de showroom te Goes.

Comment

is ietsje tever weg vanuit delfzijl (noord groningen) :P

Comment

Dat is ongeveer wel het verste, alleen naar Sas van Gent (heel erg ver down under in Zeeland) is nog verder dan Goes! Toch is het wel een goede om eens langs te komen, het is toch een investering die je niet dagelijks doet en die dus ook echt naar je zin moeten zijn!

Comment

Mischien heeft iemand ze in delfzijl wel staan zodat je ze daar kan luisteren en kan bestellen via de webshop.

Offtopic vraag: Bestaat nadia nog? heb daar weleens gedraaid namelijk.

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
                              Mischien heeft iemand ze in delfzijl wel staan zodat je ze daar kan luisteren en kan bestellen via de webshop.

Offtopic vraag: Bestaat nadia nog? heb daar weleens gedraaid namelijk.
                              Ik zal eens rondvragen ;)

uhh, Nadia? wat is het precies? nooit van gehoord namelijk :P

Comment

Nadia is/was een cafe aan het water in delfzijl.

Comment

Working...
                                X