Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw setje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

uhh neeh volgens mij is dat er niet meer.
    niet dat ik weet in ieder geval

Comment

Na even nadenken wou ik toch maar overwegen om actief te nemen.
      als je dan voor mijn doel een set nodig hebt (af en toe feestjes tot 50 man)
      is dan dit een leuk setje? (ondanks het van skytec is)
      Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Comment

Ik denk dat de interne mixer voor jouw toepassing juist een nadeel is. Zo'n subwoofer staat niet altijd bij je in de buurt en er hoeft maar een geinigerd aan een paar knoppen te draaien om je set over de zeik te krijgen.

Verder biedt de set geen uitbreidingsmogelijkheden. Of je moet een dubbele set neerzetten, maar dat lijkt me erg omslachtig. Dit setje is meer voor de solo-artiest die wat kleinere feestjes doet, of een entertainer die voornamelijk achtergrondmuziek doet.

Comment

KS T series.

Klinkt helemaal geweldig.
          wij hebben zo'n set draaien in combinatie met:

4x: TA4-U (Met module: FireMod 2)

En als speakers:

Tline

Comment

En wat kost zo'n setje dan ongeveer?

Comment

Niet-relevante posts verwijderd. Graag zie ik nog een reactie van Digidesign tegemoet. Ik heb namelijk de indruk dat het aangegeven setje wellicht een factor 10 van het besteedbare budget gaat kosten..

Comment

oh sorry, ik had over het budget heen gelezen, of eigenlijk had ik het anders begrepen.

Maar vergeet de KS set maar.

Richtprijs voor 1x Amp (kaal, zonder modueles) is ongeveer: 7000,00

Per Top is het ongeveer: €2500,00
                Per Sub is het ongeveer: €3250,00

Comment

Als je de voorstellen in het topic had meegevolgd, was je ook achter het beschikbare budget gekomen. Een setje van 600 euro is niet hetzelfde als een setje van 20.000 euro...

Comment

Originally posted by Rick View Post
                    Als je de voorstellen in het topic had meegevolgd, was je ook achter het beschikbare budget gekomen. Een setje van 600 euro is niet hetzelfde als een setje van 20.000 euro...
                    nou iets meer dan 20.000,00 want die 16.000W die de amps leveren, gaan helemaal op.

en ik heb al sorry gezegd, maar ik kan gewoon niet die hele topics gaan doorlezen.

en daarbij, ik had de 320,00 wel ergens zien staan, maar ik heb er geen aandacht aangeschonken.

Comment

Op het moment dat je wilt reageren op een topic is het wel handig om te weten waar het over gaat en wat de eisen/wensen zijn in een dergelijk geval als dit. Probeer dat even in de gaten te houden voor de volgende keer.

Comment

welke luidspreker?

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje geleden http://www.bax-shop.nl/forum/f7-gelu...etje-5445.html dit topic geopend.

Ik heb nu een beetje meer rond gekeken en naar winkels toe geweest
                        ik ben nu van plan om deze luidspreker
                        Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

of deze luidspreker

Een 15 inch actieve speaker voor een spotprijs! Een nette luidspreker met een piekvermogen van maar liefst 800 watt. Dit lijkt de hoogste tijd om een echt feestje te gaan bouwen.

te kopen

wat vinden jullie? wat zijn de voor- en nadelen van elke luidspreker?

Alvast bedankt.

Comment

Meegenomen naar origineel topic, we kunnen gewoon hier verder.

Voordeel van de SP1500 als losse luidspreker is dat je er een redelijke versterker op kunt loslaten. Hierdoor krijg je zeker een leuk geluidje voor de prijs. Overigens voor fullrange gebruik liever een 15 inch dan een 12 inch, omdat deze beter overweg kan met het laag.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                            Meegenomen naar origineel topic, we kunnen gewoon hier verder.

Voordeel van de SP1500 als losse luidspreker is dat je er een redelijke versterker op kunt loslaten. Hierdoor krijg je zeker een leuk geluidje voor de prijs. Overigens voor fullrange gebruik liever een 15 inch dan een 12 inch, omdat deze beter overweg kan met het laag.
                            Ik vind het zelf nog erg meevallen met het laag van de 12". Ik heb 1.5 jaar gedraait met de 12" hiermee vond ik dat hij er wel aardig mee overweg kan, nartuurlijk wel minder dan met de 15".

Het is ook een keuz aan jou, wil je met een versterker gaan werken die je mee neemt of dat je met actieve gaat werken waarbij je geen versterker rack bij mee moet nemen.

Comment

Als ik opnieuw de keuze had zou ik toch liever voor de passieve dan de actieve versie van de SP1500 gaan. Je kunt namelijk een relatief zware versterker op de luidsprekers loslaten gezien het feit dat de interne versterker van de SP1500A wat te licht is uitgevoerd. Neemt niet weg dat er best een leuk geluid uit komt voor het geld. :)

Comment

Ik denk dat ik voor de 12" ga,
                                vind actief heel fijn, en het is goed uit te bouwen met een subwoofer.

Als ik 2 12" koop, is dat dan genoeg voor mijn doel?
                                (zoals te lezen in eerdere berichten in dit topic, wil ik ze gewoon voor thuis en voor kleine feestjes)

weet iemand toevallig ongeveer de afmetingen van deze speaker?

Comment

Working...
                                X