Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wil speaker set kopen (vraagje)
Collapse
X
-
Originally posted by kasper141 View Post-Heb je hiervoor nog een versterker nodig?
Originally posted by kasper141 View Post-Kan deze op normale stroom?
Originally posted by kasper141 View Post-Kunnen die boxen ook gewoon op de grond staan?
-
Originally posted by kasper141 View Post-Heb je hiervoor nog een versterker nodig?TRI pack subwoofer:
- 15 inch, subwoofer met ingebouwde 3 kanaals versterker
-Kan deze op normale stroom?
-Kunnen die boxen ook gewoon op de grond staan?
Gr kasper;);)
Comment
-
En is dit niet iets?
http://www.bax-shop.nl/xlr-rca/procab-cab701-2x-xlr-male-2x-rca-male-1.50-meter/product-details.htmlProcab CAB701 Basic koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage
Comment
-
Speakerset?
Ik ben op zoek naar een stel speakers voor zelf kleine feestjes te geven.
Ik ben uiteindelijk op deze uitgekomen http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html Enkele vraagjes.
1. Welke kabels heb ik nog nodig?
2. Hoe en met welke kabels sluit ik mijn I-Pod/PC hierop aan
MVG jasperk
Comment
-
1. De kabel die je het beste kunt aanschaffen zijn twee Speakon-Speakon kabels neemt waarbij je aan één kant de connector er af haalt om aan te sluiten op je versterker. Let wel even op de pinbezetting om hem goed aan te kunnen sluiten, de kabel zit als het goed is op +1/-1 aangesloten.
Ik weet niet of je de versterker in een flightcase gaat monteren, anders kun je een aansluitpaneel maken met een connector waarbij je normale 'stereodraden' gebruikt (het liefst niet te dun). Die sluit je aan op +1/-1 bij je Speakon connector.
2. Ik adviseer je om een simpel mengpaneeltje aan te schaffen met VU-meters op de in- en uitgangen. Zo kun je je set optimaal beschermen door niet boven de 0dB binnen te laten komen en uit te laten sturen. Hoeft allemaal niet zoveel te kosten, misschien is tweedehands een optie? ;) Zo kun je er ook eens een CD-speler of andere apparatuur op aansluiten tegelijk, waardoor je niet moeilijk hoeft te doen met kabels wisselen op een feestje maar gewoon meerdere bronnen kunt aansluiten.
Comment
Comment