ik zit hier thuis met m'n boxen , hercules RMX, computer, beetje te draaien. En dan denk ik: Ik heb een microfoon nodig! Gewoon om thuis een beetje te draaien als je snapt wat ik bedoel. Niet gelijk een proffesionele mic. van een paar ton, nee, maar egwoon een beetje goedkope mic. met een normale kwaliteit, iemand tips?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Microfoon
Collapse
X
-
USB of met een jack/xlr kabel? Er is al een dynamische microfoon voor nog geen 15 euro: JB Systems 5 dynamische microfoon
-
Originally posted by marc View PostUSB of met een jack/xlr kabel? Er is al een dynamische microfoon voor nog geen 15 euro: JB Systems 5 dynamische microfoon
ik heb hetzelfde aansluitinkje nodig als die mijn hoofdtelefoon heeft. Hij moet op de RMX (hercules) passen,,
zoals u ziet linkshierbovenaan op de hercules RMX
hieronder ziet u wat erin moet:
zou dit niet iets voor mij zijn?
Samson R21S koop je bij Bax-shop met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!
Behringer XM8500 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage
Deze microfoon heeft dan wel deels de naam en deels het uiterlijk van de SM-58, maar is een stuk goedkoper. Perfect dus voor de simpelere toepassingen waar u een nette microfoon wilt neerzetten.
Dank voor uw aandacht.Last edited by casillas220; Saturday-05-12-2009, 23:43.
Comment
-
Dat lijkt me dan weer een te grote investering voor zo'n microfoontje, zeker als je van ver komt. In dit segment is het meer een beetje iene-miene-mutte.
Neemt natuurlijk niet weg dat dat geen enkel probleem is, maar om er nu veel voor te gaan reizen...
Comment
Comment