Announcement

Collapse
No announcement yet.

Djset+ boxen en versterker PROBLEEM?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Djset+ boxen en versterker PROBLEEM?

Zelf heb ik niet zo heel veel verstand van dat geluid gedoe, daarom kan dit ook een hele domme vraag zijn.

Ik geef zaterdag een verjaardagfeest, en heb de volgende dj set gehuurd via een vriend :

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

En heb via een andere vriend 2 boxen van 2x 1000 watt+ versterker geregeld.
    Probleem is dat ik geen tijd heb om ze bijelkaar te brengen en te kijken of ze bijelkaar pass qua kabels?
    Is het mogelijk dat bijvoorbeeld de plugins met de kabels niet overeenkomen? Of kan elk versterker op elk djset?

Graag hoor ik reacties..

Het lijkt me verstandig om even te vragen welke aansluiting de versterker heeft. Op het moment dat dit alleen XLR of jack is en geen RCA (tulp) ga je toch óf een probleem hebben, of met verloopjes moeten gaan werken. En laat nu het merendeel van de versterkers geen tulp input hebben.

Even navragen bij diegene waar je bij huurt is het beste. Je mengpaneel heeft in ieder geval tulp als master uitgang.

Comment

Working...
    X