Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pa set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pa set

Hallo ik zal me even voorstellen ik ben Floris en ik ben nieuw op het forum. En Ik zoek een pa set de punten waar hij moet voldoen
    1 voor ongeveer 100 man
    2 liefs passief en van hout
    3 budget is €350

ik zat te denken aan de Samson resound serie, jb systems vibe serie enz.

Hoi Floris, leuk dat je hier bent ;)

Mag ik even reageren op punt 3: is dit budget inclusief of exclusief toebehoren als statieven, kabels, versterkers en randapparatuur?

Zoals je zelf aangaf, de JB Systems Vibe is een hele goede keuze binnen jouw budget! Ik twijfel er een beetje aan of je echt die 100 man kunt halen, misschien kan iemand anders dat bekrachtigen?

Comment

Dit budget is zonder toebehoren.

Welke is beter de Samson resound rs of resound rs HD?

Comment

Meegenomen naar Geluid, je had hem geplaatst in "Nieuws over Geluid & PA"

Comment

Ik twijfel tussen deze speakers: de Dap audio x15, de Samson resound rs15 (of HD ), de Mpa 15,2 , de Peavey messenger pro 15 of de Jb systems vibe 15.

Wie van jullie kan zeggen welke de beste is (of de slechtste) graag met reden bijv. Hij klinkt slecht.
          Last edited by Guest; Tuesday-15-12-2009, 09:58.

Comment

Alle speakers die je opnoemt zijn duuder dan je buget.
            Ik zouw de dap x 15 zeggen klink zuiver als wat en komt goed laag uit.

gr.tom

Comment

Voor 350 euro 2 topjes die je kunt gebruiken voor 100 man? Denk dat je beter nog even verder droomt.. ;)

Topjes als deze zou ik voor max 50 personen gebruiken..
              Ga er eens naar luisteren, dan zul je begrijpen waarom ik dit zeg.

Comment

Originally posted by djtommie View Post
                Alle speakers die je opnoemt zijn duuder dan je buget.
                Ik zouw de dap x 15 zeggen klink zuiver als wat en komt goed laag uit.
                gr.tom
                Alleen de x15 en de vibe 15 zijn duurder. Maar ik wil weten welke het beste is.

Comment

Ik zeg de X15 met kop en schouders... Ik vind het niet eens een vergelijking...

Comment

Working...
                  X