Announcement

Collapse
No announcement yet.

probleem met logitech z-5500

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• probleem met logitech z-5500

Ik heb aan mn pc via de digital optical uitgang deze set verbonden staan.
    (logitech z-5500)

Nu wilde ik net muziek gaan draaien er een komt een oorverdovend geruis met een hoge piep door de muziek heen (De muziek is nog net hoorbaar)
    Waar kan dit aan liggen?

Let wel dat dit niet echt binnen de strekking van het forum valt, maar vooruit;

Probeer je set eens op de conventionele audio-uitgang aan te sluiten. Heb je dan hetzelfde probleem?
    Anders, probeer eens een hoofdtelefoon o.i.d. aan te sluiten om te zien waar het vandaan komt.

Comment

Ik weet niet hoe ik die moet aansluiten (heb net van alles geprobeerd maar ik krijg geen geluid) echter heeft deze set met hoe het nu aangesloten is, het altijd gedaan.
      Heb nu even mn pc opnieuw opgestart en wonderbaarlijk genoeg doe hij het opeens weer.

Volgens mij licht het aan de pc, maar het hoort toch niet dat hij zo deed ?

Comment

Check je bekabeling, ik weet niet welke kabels je precies gebruikt maar mogelijk heeft er ergens iets niet goed gezeten.

Comment

Ik gebruik zo'n digitale kabel, en de bekabeling ligt het niet aan volgens mij.

Waar ik nog wel mee zit is dat het geluid soms opeens een stuk harder of zachter gaat.

Comment

Zal waarschijnlijk ergens in de bekabeling zitten, koppel de set even af, controleer op stof, plug de kabels opnieuw in en zorg dat ze goed contact maken.

Comment

Digital Optical Output, de naam zegt het al, werkt met een optische laser. Ik zou de set even ontkoppelen en goed het stof eruit halen, meestal lost dit de problemen wel op!

Comment

Working...
              X