Dag Forum
Ik heb al een tijdje op jullie forum zitten rondneuzen maar om nu die ene boom te zien is toch erg lastig. Ik ben niet echt een kenner vandaar het inroepen van jullie hulp.
Ik ben op korte termijn opzoek naar actieve luidsprekers,
te gebruiken voor theatervoorstellingen, interactieve installaties en eventueel later voor feestjes/verhuur.. (een allround luidspreker:D)
- ik zou graag (fullrange)actieve luidsprekers willen
- niet al te zwaar en groot
- iets wat door te lussen is naar elkaar en later eventueel uit te breiden met subs.
- iets wat goed klinkt natuurlijk (vooral niet te schel, genoeg laag), lang meegaat, goede kwaliteit, op te hangen etc.
- budget rond de 500 euro ps.
en dan zou ik eigenlijk nog een klein meng paneeltje nodig moeten hebben om het geheel aan te sturen.
- ik heb al een paar dingen (snel) op een rijtje:
JBL EON 315
JBL EON 510
RCF ART 312A
DB-OPERA402
dB Technologies Basic 400
RCF ART 310A
Behringer Eurolive B315A
Behringer B215d
of een EV??
de grote vraag aan jullie is vooral wat zijn vooral de grote verschillen in de merken afgezien van de specs?
en wat zouden jullie mij aanraden?
Al vast veel dank;
trala
Ik heb al een tijdje op jullie forum zitten rondneuzen maar om nu die ene boom te zien is toch erg lastig. Ik ben niet echt een kenner vandaar het inroepen van jullie hulp.
Ik ben op korte termijn opzoek naar actieve luidsprekers,
te gebruiken voor theatervoorstellingen, interactieve installaties en eventueel later voor feestjes/verhuur.. (een allround luidspreker:D)
- ik zou graag (fullrange)actieve luidsprekers willen
- niet al te zwaar en groot
- iets wat door te lussen is naar elkaar en later eventueel uit te breiden met subs.
- iets wat goed klinkt natuurlijk (vooral niet te schel, genoeg laag), lang meegaat, goede kwaliteit, op te hangen etc.
- budget rond de 500 euro ps.
en dan zou ik eigenlijk nog een klein meng paneeltje nodig moeten hebben om het geheel aan te sturen.
- ik heb al een paar dingen (snel) op een rijtje:
JBL EON 315
JBL EON 510
RCF ART 312A
DB-OPERA402
dB Technologies Basic 400
RCF ART 310A
Behringer Eurolive B315A
Behringer B215d
of een EV??
de grote vraag aan jullie is vooral wat zijn vooral de grote verschillen in de merken afgezien van de specs?
en wat zouden jullie mij aanraden?
Al vast veel dank;
trala
![Roll Eyes (Sarcastic)](https://www.bax-shop.nl/forum/core/images/smilies/rolleyes.png)
Comment