Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voedingskabel mixer Reloop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingskabel mixer Reloop

Ik heb een voedingskabel nodig voor mij Reloop Acces 3 mixer. Echter weet ik niet welke kabel in het assortiment van Bax-shop ik moet hebben, mijn vraag is of jullie dat weten?

Boven de ingang op de mixer staat 12V AC - 500 mA

bij voorbaat dank

Wat is er misgegaan met de oude voeding? Is deze op een bepaalde manier defect geraakt?

Verder is het een specifieke adapter die de stroom levert waar je dus een transformator voor nodig hebt. Deze is niet echt zomaar los te verkrijgen tenzij je gaat rommelen met een universele adapter.

Comment

Doe anders even een belletje of een mailtje naar de helpdesk, 0113-212703 en helpdesk[at]bax-shop.nl respectievelijk, er zal vast wel iets te regelen vallen!

Comment

Die was niet bij de levering inbegrepen, erg slecht maargoed.
        Nou heb ik er dus wel één nodig anders heb ik niks aan de mixer.

En aangezien ik de mixer al langer dan 14 dagen in huis heb kreeg ik kabel niet zomaar thuisgestuurd begreep ik. En kan je het Transformator-geval misschien nader toelichten, want ik heb er dus de ballen verstand van ..

Comment

Heb je de mixer wel bij Bax-shop aangeschaft? Zoja, dan kun je inderdaad het beste even contact opnemen.

De voedingsspanning van je mengpaneel is niet 230V zoals op het elektriciteitsnet, maar zal rond de 12V liggen (kan anders zijn). Daarom heb je een adapter/transformator nodig die normaal wel wordt bijgeleverd, om op die 12V of andere spanning te komen die je mixer nodig heeft.

Comment

Jazeker, en ik heb via de contactmail al contact gehad met bax-shop, maar die vertelde dus dat het niet meer mogelijk was om de desbetreffende kabel te leveren. Het is idd een 12V.

Comment

Kan iemand misschien een suggestie doorlinken van een transformator die voor mij geschikt is?

Comment

Loop de 1e de beste elecronicashop (Mediamarkt, Dynabite, Dixons en ik denk zelfs de Hema) binnen en zeg dat je een universele 12V trafo nodig hebt, die man achter de balie die pakt hem en doet hem in een zakje, jij geeft die man/vrouw centjes (Ik gok iets van 10 eurie) en jij loopt dan de winkel weer uit met dat zakje. Thuis open je het zakje en het doosje met de universele trafo, dan zoek je de juiste stekkerplug uit, die klik je op het kabeltje van de universele trafo, kijk dan of de trafo op de goede voltage staat (12V dus) dan stop je het stekkertje in je mixer en de trafo in het stopcontact (voor de gevorderde een WCD) en gaan met die banaan.

Dit lijkt mij de meest simpele oplossing.
                Last edited by Fel en Bruut; Wednesday-06-01-2010, 01:16.

Comment

Nou... het lijkt simpel, máár.

Deze mixer heeft een 12V AC spanning nodig, waar de meeste adapters een DC spanning leveren. Hier moet je dus goed op letten.

Comment

Originally posted by basdevogel View Post
                    Jazeker, en ik heb via de contactmail al contact gehad met bax-shop, maar die vertelde dus dat het niet meer mogelijk was om de desbetreffende kabel te leveren.
                    Hier ga ik sowieso even achteraan om een passende oplossing te zoeken.

Comment

Dankje wel, ook voor de reactie van 'Fel en Bruut', mochten we er niet uitkomen dan zal ik zijn raad opvolgen.

Comment

Working...
                      X