Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crest CPX 2600 Specs.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Crest CPX 2600 Specs.

Hallo,

Ik heb deze week mijn Crest CPX2600 versterker binnen gekregen.
    Nu is mij na het bekijken van de Spec Sheet: http://www.crestaudio.com/media/pdf/CPX_cutsheet.pdf en de User Manual: http://www.crestaudio.com/media/pdf/CPX_manual.pdf opgevallen dat er totaal andere waardes zijn aan vermogen. Volgens de Manual heft de versterker op 4ohm 900 watt RMS per kanaal en volgens de Spec Sheet heeft hij 750watt per kanaal :?:

Wie kan mij hier duidelijkheid over geven.

Of beter wat is nu het RMS vermogen van deze versterker en wat is het piek vermogen.

Alvast bedankt voor reacties

Lastig te verklaren, zou kunnen komen omdat de datum van de specsheet en handleiding verschillen qua datum. Ik zou uitgaan van 2x 750W op 4 ohm.

Comment

Okee, bedankt voor je reactie! Dus 750 RMS @ 4 ohm
      Moet er wel bij zeggen dat ik dus de Manual Version 1.0 02/18/01 in de doos aantrof.

Comment

Heb je de versterker overigens bij Bax aangeschaft? Zoja, wellicht kunnen we de leverancier even contacteren om het zeker te weten.

Comment

Jazeker, deze is bij jullie besteld.
          Ben een installatie aan het aanschaffen bij jullie met JBL Speakers en subs.
          Laatste order waar deze versterker bij is besteld is: Ordernummer: 00173581 op 4 Januari.

Mvg.

Comment

Ik ga er even achteraan.

Comment

Super!
              Ik wacht geduldig af

Comment

Om het nog wat verwarrender te maken heeft Crest achterop de versterker een sticker geplakt met daarop 2x 900W @ 4 ohm en aan de voorkant hebben ze een kaartje gehangen met daarop 2x 750W @4 ohm :-P

Comment

We hebben bericht teruggehad, het moet 2x750w op 4 ohm zijn, de vermeldde 900 was een typfout.

Comment

Okee, bedankt voor het navragen.
                    Jos

Comment

Working...
                    X