Announcement

Collapse
No announcement yet.

DAP Club Mate vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar is het dan zo dat het linker setje wel alleen de linker tonen doet en het rechter setje alleen de rechter? Want ik wil wel nog stereo geluid hebben dan!

Comment

als een set alleen een linker signaal krijgt en de andere alleen een rechter signaal heb je samen nog steeds stereo. Geld uiteraard alleen als beide sets in dezelfde ruimte staan

Comment

Hebben ze dan wel allebij gewoon even hard geluid. Want een rechter kanaal alleen geeft toch bijna geen geluid af ofzo..?

Comment

Ik denk dat ik het even in beeld moet laten zien.
          Superrrrpaint!

Comment

op zon manier heb ik het nog nooit gezien :) als je dus ook de linkse xlr in doet doet alleen de linkse output het, en die gaat dan weer naar de rechtse input en de rechtse output kan je dan weer doorlussen :D

Comment

Ligt het aan mij? of is het plaatje weg?

Comment

Ligt aan jou, staat zelfs op jouw servertje. ;)

Comment

Wat een leuke methode :-p
                  Maar gebruik je dan wel de volledige kracht die ze aankunnen? Omdat er maar 1 kanaal in gaat.

Comment

dat er maar 1 signaal ingaat maakt voor de kracht niks uit.. sterker nog: het systeem krijgt wel degelijk twee signalen binnen... Links en rechts. Dat dit een doorgelust (zelfde) signaal is maakt niet uit. Zeker niet omdat het een actief systeem is. Als het een passief systeem zou zijn zou je daar iets van kunnen merken meen ik, maar dat is hier niet aan de orde

Comment

Enige wat er nu gebeurt, is dat het signaal van je mixer alsnog 'opgesplitst' wordt naar de 2 ingangen van je sub. Daar ga je niets van merken (al zou je in theorie wel een klein verliesje hebben in je signaal.. maar je oren horen alleen de praktijk). ;)

Comment

Working...
                      X