Ik zit te twijfelen tussen deze cdspelers: de reloop rmp 2, reloop rmp 3 en de pioneer cdj 400. Welke moet ik nemen en waarom?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vraag: reloop en pioneer.
Collapse
X
-
Dat een product 'oud' of een tijdje op de markt is, wil niet zeggen dat het prima apparatuur is. Enig idee hoelang de CDJ1000 op de markt is geweest?
Wel is het zo dat je eigenlijk best veel voor de CDJ400 betaalt voor de opties die hij biedt. Aan de andere kant heb je dan wel een goede betrouwbaarheid en een mooie restwaarde wanneer je de set weer verkoopt.
Misschien is het een idee om eens naar de showroom te gaan en daar de spelers uit je selectie eens onder handen te nemen en te kijken wat je zelf het beste vindt werken? En als je dan nog vragen hebt of tips wil hebben, is er altijd iemand in de showroom die je daarmee kan helpen.
Comment
-
Ligt er aan waar je woont. Woon je in Groningen o.i.d. dan snap ik je punt.
Maar toch, het blijft een investering die vooral voor jezelf zal gelden aangezien je er zelf mee gaat werken. Je budget is ook redelijk hoog gezien de selectie die je hebt gemaakt dus stel dat je 50 euro voor een retourtje trein betaalt en kunt bepalen wat je zelf ideaal vindt werken, dat is toch beter dan een hoop geld uitgeven aan spelers die anderen voor je hebben uitgekozen en waar je misschien nét niet tevreden mee bent?
Comment
-
Ligt er nogal aan wat je er mee wilt gaan doen. Ga je echt alleen voor een tabletop speler die CD's leest en waar je veel effecten en leuke dingetjes overheen kunt gooien, of zoek je een volledige multimedia speler die je kan koppelen aan je PC of laptop en waar je dus digitaal mee gaat draaien? In dat laatste geval is de RMP-3 de betere optie en het prijsverschil tussen de twee valt op zich best mee.
Comment
-
Als je klaar wilt zijn voor de toekomst moet je dus voor de RMP-3 gaan. Overigens is er inmiddels ook een RMP-3 Alpha, welke als extra functies beschikt als Next Track Search en USB Audio link, waarmee je met twee RMP-3 Alpha's tegelijkertijd van dezelfde USB stick of harddisk af kunt spelen. De RMP-2 is dus alleen geschikt als je het zeker bij CD's wilt houden. De CDJ-400 zou ik helemaal links laten liggen door het kleine jogwheel, als vind ik dat wel één van de weinige nadelen van het apparaat!
Comment
Comment