Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek goede kwaliteit PA speakers voor weinig geld.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk als je skytec of iets anders in die richting niks vind,beter effe door kan sparen.

Comment

alvast allemaal bedankt :D
      maar ik kijk tijdelijk nog zelf wel even verder.
      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

dit filmpje heb ik trouwens nog gevonden om terug te komen op die pyle's. :P
      Last edited by DJNibos; Monday-18-01-2010, 19:21.

Comment

Het lijkt mij eigenlijk niet zo'n goed idee om zoiets op een openbaar forum te plaatsen, maargoed.

Comment

Maar dan (10eur) die wel nemen tog?
          Voor zo weinig :P ?

Comment

Originally posted by DJNibos View Post
            alvast allemaal bedankt :D
            maar ik kijk tijdelijk nog zelf wel even verder.
            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

dit filmpje heb ik trouwens nog gevonden om terug te komen op die pyle's. :P
            (ik kan via een illi manier die pyle's voor maar 10 euro kopen en dat lijkt me dus wel een goed idee :P )
            Ik denk dat het geen goed idee is, want als je zo praat over skytec laat dan staan dit merk. Heb je er positieve en negatieve reacties gevonden? Ik neem aan van niet. Dit is een onbekend merk voor velen, ik heb er ook nog nooit van gehoord. Ik zou je aanraden om meer te gaan kijken naar skytec, behringer of dap, zoniet dan word het waarschijnlijk doorsparen.

Comment

Maar dan (10eur) die wel nemen tog?
              Voor zo weinig :P ?
              Kun je doen, maar dat betekent nog niet dat je een acceptabel klinkend geluid hebt + een redelijke geluidsdruk. Maargoed, het is je eigen keuze.

Comment

Wat dacht je van zoiets, de American audio DLS-15P, wat Beckers Entertaiment je net ook al zei, een leuke set voor weinig geld, ik heb er alleen nog maar positieve reviews over gelezen en ga ze binnenkort denk ik een keer beluisteren....

Actief, geen skytec en 235 euro

Alhoewel zal die 109dB/W/m die American Audio zelf opgeeft wel wat overdreven zijn denk ik

Edit: die 200 euro budget is dat totaal of per box?
                Last edited by rick1993; Monday-18-01-2010, 20:02.

Comment

Originally posted by dj nick View Post
                  Ik denk dat het geen goed idee is, want als je zo praat over skytec laat dan staan dit merk. Heb je er positieve en negatieve reacties gevonden? Ik neem aan van niet. Dit is een onbekend merk voor velen, ik heb er ook nog nooit van gehoord. Ik zou je aanraden om meer te gaan kijken naar skytec, behringer of dap, zoniet dan word het waarschijnlijk doorsparen.
                  ik heb hier 3 positieve gevonden: http://www.amazon.com/Pyle-PADH215-S...3841313&sr=1-1

maar het is waarschijnlijk onbekend omdat het een amerikaans met is.

(Net als ze het merk patriot niet kennen in USA (RAM-producent))

Comment

Originally posted by rick1993 View Post
                    Wat dacht je van zoiets, de American audio DLS-15P, wat Beckers Entertaiment je net ook al zei, een leuke set voor weinig geld, ik heb er alleen nog maar positieve reviews over gelezen en ga ze binnenkort denk ik een keer beluisteren....

Actief, geen skytec en 235 euro

Alhoewel zal die 109dB/W/m die American Audio zelf opgeeft wel wat overdreven zijn denk ik

Edit: die 200 euro budget is dat totaal of per box?
                    die zien er BTW ook wel goed uit ;) me budget is 200 p box

Comment

Op de review van de Pyle luidspreker hoor je al dat de luidspreker licht is. Dit geeft sowieso al aan dat er flink bezuinigd is op de interne componenten en de kast zelf, omdat een andere luidspreker uit dezelfde klasse erg zwaar zal zijn. Verder heb ik je al gewaarschuwd over de interne componenten qua kwaliteit.

Tot zover mijn bijdrage.

Comment

JBL is een Amerikaans merk en hartstikke bekend, dus dat zegt niets.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                          Op de review van de Pyle luidspreker hoor je al dat de luidspreker licht is. Dit geeft sowieso al aan dat er flink bezuinigd is op de interne componenten en de kast zelf, omdat een andere luidspreker uit dezelfde klasse erg zwaar zal zijn. Verder heb ik je al gewaarschuwd over de interne componenten qua kwaliteit.

Tot zover mijn bijdrage.
                          Dat is ook zeer zeker waar :(
                          daar ligt mijn twijfel dus....

Comment

Originally posted by roderickk View Post
                            JBL is een Amerikaans merk en hartstikke bekend, dus dat zegt niets.
                            Dat merk is ook doorgebroken naar eu
                            maar je hebt ook mindere merken die niet doorbreken en daar hoort pyle audio bij.
                            Net zoals ze in amerika grote auto's willen en dat de europeese zuinige niet doorbreken..

Comment

Dat merk is ook doorgebroken naar eu
                              maar je hebt ook mindere merken die niet doorbreken en daar hoort pyle audio bij.
                              Even héél realistisch bekeken, wat heeft Pyle meer te bieden tegenover merken als GemSound, SoundLab, Raveland, enz. enz. ?? Iets met 13 in een dozijn.
                              Net zoals ze in amerika grote auto's willen en dat de europeese zuinige niet doorbreken..
                              Als je kijkt naar een doorsnee film uit de jaren 90, ja. Tegenwoordig is dat al érg veranderd, zelfs Volkswagen is daar een merk dat steeds meer gezien wordt. Die vergelijking klopt dus niet.

JBL maakt in haar bovenste segmenten graag geziene luidsprekers. En hoeveel bedrijven hebben niet ergens een setje EON monitoren liggen? Daar is veel voor nodig geweest en niet zomaar een reeks houten kastjes met matige componenten..

Ik raad je nu ten zeerste aan om eerst wat meer te oriënteren op de markt en je Pyle idee te laten varen. Het gaat echt niet opbrengen wat je er van verwacht, ook al lijken ze groot met veel componenten.

Heb je nu al eens rondgekeken in andere topics? Op deze manier gaan we namelijk niet ver komen.

Comment

Originally posted by Rick View Post

Als je kijkt naar een doorsnee film uit de jaren 90, ja. Tegenwoordig is dat al érg veranderd, zelfs Volkswagen is daar een merk dat steeds meer gezien wordt. Die vergelijking klopt dus niet.
                                (dit is niet boos bedoeld) maar ik ben 5x in amerika geweest en ik heb geen een VW gezien miss af en toe een toyota maar vooral GMC Ford, Cheverolet en al die soort merken dus eigenlijk in de 21ste eeuw nog....

(maar dit wijkt nogal af en dat is niet de bodoeling van deze topic)

Comment

Working...
                                X