Ik denk als je skytec of iets anders in die richting niks vind,beter effe door kan sparen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ik zoek goede kwaliteit PA speakers voor weinig geld.
Collapse
X
-
alvast allemaal bedankt :D
maar ik kijk tijdelijk nog zelf wel even verder.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
dit filmpje heb ik trouwens nog gevonden om terug te komen op die pyle's. :PLast edited by DJNibos; Monday-18-01-2010, 19:21.
Comment
-
Originally posted by DJNibos View Postalvast allemaal bedankt :D
maar ik kijk tijdelijk nog zelf wel even verder.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
dit filmpje heb ik trouwens nog gevonden om terug te komen op die pyle's. :P
(ik kan via een illi manier die pyle's voor maar 10 euro kopen en dat lijkt me dus wel een goed idee :P )
Comment
-
Wat dacht je van zoiets, de American audio DLS-15P, wat Beckers Entertaiment je net ook al zei, een leuke set voor weinig geld, ik heb er alleen nog maar positieve reviews over gelezen en ga ze binnenkort denk ik een keer beluisteren....
Actief, geen skytec en 235 euro
Alhoewel zal die 109dB/W/m die American Audio zelf opgeeft wel wat overdreven zijn denk ik
Edit: die 200 euro budget is dat totaal of per box?Last edited by rick1993; Monday-18-01-2010, 20:02.
Comment
-
Originally posted by dj nick View PostIk denk dat het geen goed idee is, want als je zo praat over skytec laat dan staan dit merk. Heb je er positieve en negatieve reacties gevonden? Ik neem aan van niet. Dit is een onbekend merk voor velen, ik heb er ook nog nooit van gehoord. Ik zou je aanraden om meer te gaan kijken naar skytec, behringer of dap, zoniet dan word het waarschijnlijk doorsparen.
maar het is waarschijnlijk onbekend omdat het een amerikaans met is.
(Net als ze het merk patriot niet kennen in USA (RAM-producent))
Comment
-
Originally posted by rick1993 View PostWat dacht je van zoiets, de American audio DLS-15P, wat Beckers Entertaiment je net ook al zei, een leuke set voor weinig geld, ik heb er alleen nog maar positieve reviews over gelezen en ga ze binnenkort denk ik een keer beluisteren....
Actief, geen skytec en 235 euro
Alhoewel zal die 109dB/W/m die American Audio zelf opgeeft wel wat overdreven zijn denk ik
Edit: die 200 euro budget is dat totaal of per box?
Comment
-
Op de review van de Pyle luidspreker hoor je al dat de luidspreker licht is. Dit geeft sowieso al aan dat er flink bezuinigd is op de interne componenten en de kast zelf, omdat een andere luidspreker uit dezelfde klasse erg zwaar zal zijn. Verder heb ik je al gewaarschuwd over de interne componenten qua kwaliteit.
Tot zover mijn bijdrage.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostOp de review van de Pyle luidspreker hoor je al dat de luidspreker licht is. Dit geeft sowieso al aan dat er flink bezuinigd is op de interne componenten en de kast zelf, omdat een andere luidspreker uit dezelfde klasse erg zwaar zal zijn. Verder heb ik je al gewaarschuwd over de interne componenten qua kwaliteit.
Tot zover mijn bijdrage.
daar ligt mijn twijfel dus....
Comment
-
Originally posted by roderickk View PostJBL is een Amerikaans merk en hartstikke bekend, dus dat zegt niets.
maar je hebt ook mindere merken die niet doorbreken en daar hoort pyle audio bij.
Net zoals ze in amerika grote auto's willen en dat de europeese zuinige niet doorbreken..
Comment
-
Originally posted by DJNibos View PostDat merk is ook doorgebroken naar eu
maar je hebt ook mindere merken die niet doorbreken en daar hoort pyle audio bij.
Net zoals ze in amerika grote auto's willen en dat de europeese zuinige niet doorbreken..
JBL maakt in haar bovenste segmenten graag geziene luidsprekers. En hoeveel bedrijven hebben niet ergens een setje EON monitoren liggen? Daar is veel voor nodig geweest en niet zomaar een reeks houten kastjes met matige componenten..
Ik raad je nu ten zeerste aan om eerst wat meer te oriënteren op de markt en je Pyle idee te laten varen. Het gaat echt niet opbrengen wat je er van verwacht, ook al lijken ze groot met veel componenten.
Heb je nu al eens rondgekeken in andere topics? Op deze manier gaan we namelijk niet ver komen.
Comment
-
Originally posted by Rick View Post
Als je kijkt naar een doorsnee film uit de jaren 90, ja. Tegenwoordig is dat al érg veranderd, zelfs Volkswagen is daar een merk dat steeds meer gezien wordt. Die vergelijking klopt dus niet.
(maar dit wijkt nogal af en dat is niet de bodoeling van deze topic)
Comment
Comment