Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ik zoek goede kwaliteit PA speakers voor weinig geld.
Collapse
X
-
Ik snap niet waarom je nog steeds met Pyle links komt aanzetten. We hebben allemaal onze meningen gegeven, advies gegeven en toch blijf je hier mee komen. Op het moment dat je verder niets met ons advies wilt doen en toch Pyle wilt aanschaffen, dat moet je helemaal zelf weten.
Echter, dit topic bestaat nu al uit 5 pagina's aan reacties en ik heb sterk de indruk dat je hier nog steeds niets mee hebt gedaan. Zeker omdat je ook niet inhoudelijk reageert op mijn laatste vraag.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostIk snap niet waarom je nog steeds met Pyle links komt aanzetten. We hebben allemaal onze meningen gegeven, advies gegeven en toch blijf je hier mee komen. Op het moment dat je verder niets met ons advies wilt doen en toch Pyle wilt aanschaffen, dat moet je helemaal zelf weten.
Echter, dit topic bestaat nu al uit 5 pagina's aan reacties en ik heb sterk de indruk dat je hier nog steeds niets mee hebt gedaan. Zeker omdat je ook niet inhoudelijk reageert op mijn laatste vraag.
alleen heb ik dat niet :(
Comment
-
Dus je verlaagt je budget nu naar 280 euro voor twee luidsprekers die een beetje moeten presteren..?
Ik denk dat we dit topic het beste even bevriezen totdat je én wat meer informatie hebt opgezocht en gelezen hebt én meer duidelijkheid hebt over je budget. Dit topic loopt van de ene kant naar de andere kant en weer terug en dat schiet niet op. Dat is puur zonde van de tijd en moeite die mensen inmiddels in je topic hebben gestoken (5 pagina's!) zonder dat je hier veel mee doet.
Mijn advies is; Lees, lees en lees. Op het moment dat je een realistisch budget hebt én voldoende onderzoek hebt verricht kun je hier weer vragen stellen.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostEr zijn 23 pagina's aan topics in Geluid & PA, ik weet zeker dat er topics tussen zitten die voor een deel overeenkomen met je situatie.
Overigens is er ook nog zoiets als 'doorsparen'.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostDus je verlaagt je budget nu naar 280 euro voor twee luidsprekers die een beetje moeten presteren..?
Ik denk dat we dit topic het beste even bevriezen totdat je én wat meer informatie hebt opgezocht en gelezen hebt én meer duidelijkheid hebt over je budget. Dit topic loopt van de ene kant naar de andere kant en weer terug en dat schiet niet op. Dat is puur zonde van de tijd en moeite die mensen inmiddels in je topic hebben gestoken (5 pagina's!) zonder dat je hier veel mee doet.
Mijn advies is; Lees, lees en lees. Op het moment dat je een realistisch budget hebt én voldoende onderzoek hebt verricht kun je hier weer vragen stellen.
Bedankt Rick en tot na de ijstijd en bedankt voor de moeite ;)
Comment
Comment