Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke boxen zie je?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke boxen zie je?

Beste,

Ik ben op zoek naar nieuwe boxen gegaan en zat te kijken bij de DAP MC-15.

Nu zag ik hier een plaatje bij staan;

Nu vroeg ik me af. Welke boxen zie je hier? Ik kan ze qua prijs namelijk nergens terug brengen aangezien ze me aan de grote kant lijken vergeleken met de afmetingen van de MC-15.

Groetjes, Richard

Dit is een oudere versie van de MC-reeks, tegenwoordig zijn ze voorzien van schuim op de voorzijde van de grill. ;) Foto is meer om aan te geven hoe de kast er 'achter de grill' uitziet.

Comment

Dus deze modellen zijn ook niet meer leverbaar of?

Comment

Het oude model niet meer, de nieuwe met schuim voor de grill wel.

Comment

Oke, en welke modellen zouden dit dan zijn maar dan met schuim voor de gril?

Comment

van klein naar groot:
            DAP MC 8, 10, 12, 15, 215

Heb zelf de DAP MC15 gehad, maar ben snel overgestapt op andere... Mocht je er het budget voor hebben zou ik toch naar andere gaan kijken

Comment

Het enige wat ik kan zeggen over de MC-reeks; Ze hebben een best goede prijs/kwaliteit verhouding. Hou daarbij in het achterhoofd dat ze vrij weinig kosten en je er dus niet teveel eisen aan moet stellen.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                Het enige wat ik kan zeggen over de MC-reeks; Ze hebben een best goede prijs/kwaliteit verhouding. Hou daarbij in het achterhoofd dat ze vrij weinig kosten en je er dus niet teveel eisen aan moet stellen.
                Precies ja, vind de bass van de boxen best goed, trilt best goed en klinkt lekker, hogere tonen kreeg ik hoofdpijn van op een hoog volume...

Comment

Ik heb zelf de MC-215 gehad, een grote flop.

Moesten vaker gerepareerd worden (losgeraakte onderdelen binnenin) dan dat ze gebruikt werden (en ik gooi er toch echt niet mee....)

Comment

Bedankt voor advies mensen!

Comment

Working...
                    X