Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ-500S x 2 + DJM-300

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is mogelijk om met timecode te draaien via tabletop CD-spelers.

Echter, misschien is dan een Radius 2000 of een Radius 1000 een optie. Deze kunnen direct met je software werken als deze MIDI ondersteunt.

Comment

Aangezien die tabletops in backorder staan en het dus even kan duren eerdat die bij Bax zijn (zelf ervaring mee) zou ik voor deze van Gemini gaan
      Deze CDJ-600 is eigenlijk gewoon een simpele en degelijk speler die niet is voorzien van vele tientallen effecten maar gewoon heel degelijk in elkaar zit en heel gemakkelijk te gebruiken is.

heeft wat weg van de cdj-400 van Pioneer.

Comment

Wel een kanttekening, deze beschikken niet over MIDI dus kunnen niet direct samenwerken met je DJ-software (tenzij je een timecode pakket gebruikt).

Comment

Dus het is niet mogelijk om via Traktor te draaien en moet ik dan het anderen Software kopen?

Comment

Alle Traktor versies ondersteunen MIDI-randapparatuur. Het punt is dat de aangegeven Gemini spelers niet over MIDI beschikken.

De Radius spelers die ik voorstelde kun je wel met Traktor gebruiken.

Comment

Ah, is het ook mogelijk om met dat set wat je voorstelde cd's te gebruiken? En met dat programma kan ook op dat set?

Hoeveel zou ik nog voor de reloop kunnen krijgen die ik nu heb? 3 maanden oud.

Comment

De Radius 1000 heeft nog een CD-slot, de Radius 2000 niet.

Wat je kunt krijgen voor de Reloop, geen idee. 66% van de nieuwwaarde moet je er nog zeker wel voor kunnen scoren als hij er nog netjes uitziet.

Comment

Hij ziet er nog netjes uit, geen beschadigen etc. Maar ik zou graag zonder dat Radius willen draaien, op bijv. programma- of cd's.

Comment

Hoe bedoel je dat precies?

Comment

Je zegt dat je met een Radius kan draaien maar ook met een programma, dus het kan met cd's en zo een pogramma?

Comment

De Radius 1000 is een table top speler die zowel gebruikt kan worden als CD-speler, maar ook als MIDI-controller. Door middel van MIDI kun je bepaalde functionaliteiten in je DJ-software triggeren.

De Radius 2000 is puur een MIDI-controller, hier kunnen dus geen CD's mee worden afgespeeld.

Comment

Ja maar is dat Radius een prog?

Comment

Radius is het type. Net als je bij Pioneer de CDJ hebt, bij Reloop de RMP, enz.

Comment

Ah, dus als ik het goed begrijp kun je zowel via een programma draaien en via de DJ?

Comment

Ik neem aan dat je bedoelt dat je kunt switchen tussen MIDI (computeraansturing) en tabletop-modus (CD's)?

Ja, op de Radius 1000 zit een "MIDI"-knop waarmee je kunt switchen tussen de verschillende modi. En eventueel kun je ook nog draaien met SD-kaartjes of USB-sticks via de spelers zelf.
                                Last edited by Rick; Thursday-28-01-2010, 14:02.

Comment

Working...
                                X