Announcement

Collapse
No announcement yet.

aantal Vraagjes aanschaf nieuwe set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aantal Vraagjes aanschaf nieuwe set

beste dj's en andere
    ik wil voor thuis een leuk setje gaan kopen en zat de denken aan
    reloop rmp-3:D
    hercules mp3 control e2:D

zou ik dan de hercules en de reloop op 1 pc kunnen aansluiten?:D bijvoorbeeld om mixen op te nemen in virtual dj of traktor?
    ik neem graag mn mixen op.

zou dat kunnen?
    vg
    Special Junior

Wat is de reden dat je de combinatie van RMP-3 spelers en de Hercules mp3 control wilt nemen? Het voordeel van de Hercules is juist dat het een alles-in-één controller is in een compact formaat.

Comment

die hercules is chill voor de pc dat weet ik.
      en omdat ik soms live mag draaien op basischool.
      de rmp-3 wil ik gewoon mee leren draaien want dat wordt sowieso een set.:D

Comment

iemand antwoord op?
        zou ik dan de hercules en de reloop op 1 pc kunnen aansluiten? bijvoorbeeld om mixen op te nemen in virtual dj of traktor?

Comment

Wellicht is het verstandig om een iets meer geduldige houding aan te nemen. Niet iedereen staat elke minuut voor je klaar, dit is een openbaar forum dat volledig werkt op vrijwillige bijdrage.

Zet nu eens op een rijtje wat je precies wilt bereiken. Je wilt met de Hercules live mixen op basisschoolfeestjes en met de RMP-3's wil je in thuissituaties leren draaien? Dit snap ik niet helemaal. Kun je hier wat meer uitleg over geven? Dan kunnen wij een advies samenstellen.

Comment

ik denk dat je beter kan lerenen draaien op de reloops .
            dat scheeld je geld en je kan dan gewoon draaien met cd's .
            en anders neem je eerst een curces dj voor je wat aanschaft dan heb je kans dat je veel leert .

Comment

Een cursus kost redelijk veel geld. Dan kun je eerst een stel lessen nemen om vervolgens opnieuw te gaan sparen voor apparatuur. Een beter idee is om eens te starten met Youtube-tutorials ofzo. Veel gratis informatie die je 1 op 1 kunt toepassen.

Maar laat nu eerst de TS even duidelijk aangeven wat precies de bedoeling.

Comment

oke bedankt,
                naja de reloop komt er sowieso voor thuis.
                & dan heb ik gewoon de tijd om de leren met een rmp.
                maar het was bedoeling om dan wat ik mix op te nemen via de pc..
                want ik kan wel thuis mixen maar het zou dan ook leuk zijn om het te kunnen opslaan..
                gr

Comment

Wat je ook kunt doen, is direct voor een setje RMP-3 spelers gaan die je aansluit op je PC. Via Audacity kun je vervolgens de mix die je maakt direct opnemen. Hiermee heb je direct een mooi stel tabletop spelers waar je direct mee vooruit kunt.

Wellicht nog een leuke mixer er tussen en je hebt een volwaardige set waar je lang mee vooruit kunt en waar je veel opties hebt om te ontdekken en te experimenteren.

Echter is dit wel afhankelijk van je beschikbare budget.

Comment

oke bedankt ja mijn budget is niet heeel groot in juni wordt ik 17 en mag misschien als ik nog wat bijleg een rmp-2 of rmp-3 halen.
                    maarja als ik er aan a begin. dan volgt de b versie ook:P

Comment

Ik zou 2 reloop rmp3's nemen en rmx 40 mixer,
                      Kan je aan pc aansluiten maar ook zonder pc met CDtjes..

Comment

Working...
                      X