Announcement

Collapse
No announcement yet.

versterker keuze

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• versterker keuze

beste mensen,

ik heb een vraag aan jullie
    welke versterker is het beste ?
    de skytec of een dap ?

gr manuel

Kijkend naar het aantal letters of wat bedoel je precies?

Zonder types en versies kunnen we vrij weinig..

Comment

De 900 Watt versie uit de populaire DAP Audio Palladium hoog vermogen versterker reeks. Levert tweemaal 350 Watt RMS op 8 Ohm, tweemaal 525 Watt RMS op 4 Ohm of gebrugd maar liefst 1050 Watt RMS.

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Comment

En nu nog de speakers en wat je ermee wilt doen en wat je toekomst is...?
        Jeetje een beetje werk mag je er wel voor doen.

Comment

de speakers komen pas 11 feb
          kan niet alles in een keer kopen dus
          doe ik het in delen
          het is om kleine feestjes tot maximaal 200 man mee te doen

Comment

Je past een versterker aan op de speakers..

Comment

Originally posted by roderickk View Post
              Je past een versterker aan op de speakers..

denk dat ik deze neem 2 stuks
              http://www.bax-shop.nl/tot-e-200-/jb...t-details.html

Comment

P900 lijkt me ruim voldoende voor deze luidsprekers. De Palladium bakken staan verder bekend als betrouwbare versterkers en worden veelvuldig ingezet voor drive-in werk.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  P900 lijkt me ruim voldoende voor deze luidsprekers. De Palladium bakken staan verder bekend als betrouwbare versterkers en worden veelvuldig ingezet voor drive-in werk.
                  okee bedankt
                  dan gaan we voor de p900

Comment

200 man met deze speakers?

Comment

Dat gaat volgens mij nog lange niet lukken. Ik heb 2 actieve behringer boxen, 400watt ect, en kan er maar max 125 man mee aan..

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
                        Dat gaat volgens mij nog lange niet lukken. Ik heb 2 actieve behringer boxen, 400watt ect, en kan er maar max 125 man mee aan..
                        En ik ken 400 Watt boxen die met gemak het dubbele aankunnen. Vermogen in Watt zegt niets. Geluidsdruk daarentegen wel.

Comment

Ja, dat is waar. Maar bij die box staat het geluidsdruk niet, oftewel ik zeg ongeveer hoeveel personen. Maar ik wil nog steeds graag weten hoeveel db die box heeft.

Comment

Originally posted by Patrick View Post
                            En ik ken 400 Watt boxen die met gemak het dubbele aankunnen. Vermogen in Watt zegt niets. Geluidsdruk daarentegen wel.
                            Voor achtergrondmuziek dan neem ik aan... ik ben nog geen setje tegengekomen die met dit rendement 200 man kan bespelen op een redelijk stampfeestje.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
                              Ja, dat is waar. Maar bij die box staat het geluidsdruk niet, oftewel ik zeg ongeveer hoeveel personen. Maar ik wil nog steeds graag weten hoeveel db die box heeft.
                              Als je een dB meter kun je dit zelf doen. Meet de geluidsdruk op 1W op 1 meter afstand op een testtoon van 10.000 Hz op 50% modulatie. Duidelijker kan ik het helaas niet uitleggen, maar als dat voor je abracadabra is kun je er het beste niet eens aan beginnen. No offense intended :)

@ Rick, ik laat je zaterdag wel wat zien =)
                              Last edited by Patrick Godschalk; Monday-25-01-2010, 21:56.

Comment

Working...
                              X