je zal het echt niet verwachten hoor, ik weet dat 15 inch veel meer dreunt maar dit ging ook al hard... had je maar ns bij moeten zijn:p
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Geen bass uit DAP MC-8
Collapse
X
-
Originally posted by yobotje View Postik heb de mc12 ook gehoord, wel oude versie, maar ik hoordde echt weinig bass. de mc8 daarmee vergeleken in dat zaaltje toch wel 4x meer...
Comment
-
Verschil in hoogdriver scheelt ook. Als die verhouding bij de MC-8 ietsje scheef ligt, heb je al sneller de indruk dat hij meer bass weergeeft door afwezigheid van het hoog.
De MC-12 heeft uit mijn hoofd dezelfde hoogdriver als de MC-15, dus waarschijnlijk is er daar meer hoog aanwezig. Wat dus voor je gevoel resulteert in minder laag.
Comment
-
ik heb nog een vraagje, hoe maak je de dap mc8 open? Ik heb vandaag de achterkant opgeschroefd, maar dan is hij voor een klein stukje maar open (connectorpaneeltje) Maar als je bijvoorbeeld een woofer wilt vervangen, past dat daar nooit doorheen.
Wie weet raad?
Gr. Yorick (yobo drive in)
Comment
-
Meestal kun je de langste kant van de grill een stukje naar de binnenkant trekken waardoor je grill bol komt te staan (dus de rand richting de woofer trekken), dan kun je hem er vaak zo uit halen.
Was in ieder geval bij mijn oude Skytec kastjes wel zo het geval.
Comment
Comment