Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik had ook twee DAP MC-8, maar 'k heb ze weg gedaan want de hoge tonen zijn echt heel hoog. Op oorhoogte doet het gewoon pijn! Eerst vond ik ze goed maar nu....
De tsx 10 is dus wel een top product??? Sorry maar helaas ik blijf bij de conclussie dat als je bass wil je er gewoon een sub kastje bij zal moeten zetten.
Ik heb de tsx 10 dan niet echt bewust mee gemaakt maar de 12 en de 15 serie wel en bah bah wat een geluid daar uit kwam trok ook niet echt ergens op. Zet de tsx maar eens voor de gein langs een niet eens zo duren behringer pro die kost dan wel wat meer maar ook nog niet een kapitaal en dat scheelt al enorm. Stel voor wat voor verschil je zal horen als je het langs een echte pro speaker zal zetten.
Dus conclussie tsx 10 geeft gaaf geluid: NEE
Leuk om mee op je slaapkamer te spelen en mag niet teveel kosten? Ja daar is het een grappig ding voor maar verwacht er echt geen wonderen van!
Comment