Announcement

Collapse
No announcement yet.

geluid set veranderem.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sorry Tom, maar hoe moeten we je nog serieus nemen?

Keer op keer gaat het over luidsprekersets. De ene keer gaat het weer niet door omdat je weer wat anders gezien hebt, de andere keer is het dat het niet voldoet aan je eisen/budget en je dan weer naar iets anders op zoek gaat.

Er is in het verleden al ongelofelijk veel aandacht en tijd aan je situaties besteed door de forumleden. Ik heb je al vaker vriendelijk gevraagd om deze werkwijze aan te passen om irritaties en spanningen te voorkomen.

Wat verwacht je nu van die DAP set en hoe weet je nu zeker dat die gaat voldoen aan je wensen? Naar mijn idee zit je continu te schuiven binnen hetzelfde budget. Dan ga je er ook niet op vooruit. En met het steeds inwisselen van speakers en versterkers ga je er ook steeds een stap op achteruit qua budget omdat je alles voor lagere prijzen moet verkopen. Wat brengt het nu op??

Ik stel me er echt vraagtekens bij..

Comment

Ook op andere forums speelt dit verhaal. Ik vind het wel vreemd. Eerst EV topjes, en DAP subjes, toen zei je: ''Deze blijven altijd), daarna de RCF, en nu weer iets anders? Ik snap er niets meer van, waarom je steeds blijft veranderen. Het kost je dalijk gewoon geld, wat je zomaar even weggooit..

Ga een keertje langs een DJ shop, en luister allerlei setjes binnen je budget, en ga ze vergelijken. Jij bent uiteindelijk de gene die ze gaat gebruiken.

Comment

volledig mee eens. je gaat zo snel van keer op keer...

Comment

Working...
        X