Announcement

Collapse
No announcement yet.

geluid set veranderem.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien dan toch een idee om naar een dubbele Club Mate 12 set te kijken, zoals ? Je hebt dan in ieder geval twee érg compacte topkastjes per kant, waardoor je ook een mooie spreiding hebt. Met een T-tussenbuis kun je twee topkastjes op één subje plaatsen.

Enige nadeel is dat de kasten wel een Warnex-achtige lak hebben, maar wat heb je hier precies op tegen?

Comment

Ik moet alles in de auto vervoeren en dan stook ik de lak er mischien van af.
      Die electro voice set is dat niks voor 12x perjaar.

gr.tom

Comment

Die lak is redelijk krasvast. Voordeel van de set is dat je eigenlijk blokken stapelt.
        Een ander voordeel is, mocht er echt eens per ongeluk een van de kasten flink aanstoten, kan je altijd het beschadigde gebied bijtippen met warnex, ziet het er weer als nieuw uit.
        Bij vilt wordt dat lastiger, omdat je dan bij een beschadiging het oude vilt moet lostrekken (voor zover dat lukt), vervolgens lijmresten en stukken vilt moet wegschrapen met een verfkrabber o.i.d. en vervolgens moet je er nieuw vilt op zien te lijmen op een fatsoenlijke manier.

Comment

Bedank voor je advies rick.
          Die electro voice set lijk mij wel wat.
          Voor wat kleine feesten voor max 100 man gaat dat wel ??.
          Maar welke topjes adviseren jullie de zx 1 of sx 100.

Bedanl voor de moeite.

gr.tom

Comment

Heb zelf geen ervaring met EV, wellicht kunnen anderen hier wat meer over zeggen.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Die lak is redelijk krasvast.
              O? Dat is nieuw voor mij.....

Comment

Ligt er uiteraard ook aan hoe je er mee omgaat... Ga jij vanaf een afstandje speerwerpen met statieven in de richting van je busje, dat is iets anders dan het 'normaal' stapelen van je spullen in een auto...

Comment

Hey.
                  De electro voice sx 100 en zx 1 zit daar veel verschil in.
                  De prijs blijf bijna het zelfde.
                  Maar het geluid is de sx 100 beter of de zx 1.

gr.tom

Comment

12'' is heel iets anders dan 8''. De zx serie is een heel ander soort serie dan de sx, dus de klank ook. Met enkel 8'' topjes ga je nooit tot 100 man, maar met een subje eronder kan je een heel aangenaam geluid maken en heb je een zeer compact setje.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                      Ligt er uiteraard ook aan hoe je er mee omgaat... Ga jij vanaf een afstandje speerwerpen met statieven in de richting van je busje, dat is iets anders dan het 'normaal' stapelen van je spullen in een auto...
                      En toch is de lak van de DAP kasten in vergelijking met andere merken toch echt minder kras vast. Sterker nog, dat is echt iets wat ik een minpunt vind. In de omschrijvog staat dat het 13 lagen lak is, maar volgens mij bedoelde ze dat de hele kast met 13 kwaststrijken gelakt is...

Comment

wij hebben zelf ook 2x de EV sx100 in ons assortiment voor een vaste klant en deze speaker bevalt ons erg goed goed geluid een goede kast van degelijke kwaliteit.
                        Met een degelijk geluidsbeeld geode verdeling tussen hoog en laag dus vindt ik hem erg prettig om naar te luisteren.
                        ik heb zelf de zx1 nog nooirt gehoord dus daar kan ik niet zoveel over zeggen
                        Last edited by dsound Audio Solutions; Wednesday-17-02-2010, 00:25.

Comment

Originally posted by Fel en Bruut View Post
                          En toch is de lak van de DAP kasten in vergelijking met andere merken toch echt minder kras vast.
                          Merken zoals?

Comment

Bedank voor je advies d sound.

gr.tom

Comment

Iemand anders.
                              Nog advies of reviuw over de sx zx sb serie.

gr.tom

Comment

Hoi.
                                Ik heb nu 2 dap k-112 en 2 dap x15b subs.
                                Nu wil ik de k-112 vervangen voor andere speakers.
                                Mijn buget is ongeveer 630 euro voor 2.
                                Nu heb ik de mackie c300z passieve speaker gezien.
                                Heeft iemand hier ervaring mee.
                                Mackie C300z koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Of weet iemand iets anders wat ook goed is rond mijn buget.

gr.tom

Comment

Working...
                                X