Ten eerste, om welke reden wil je je topjes gaan vervangen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
geluid set veranderem.
Collapse
X
-
Wat ik zou doen. Koop nu een eq dan kun je het schelle en niet lekker klinkende een heel eind recht trekken zodat het weer een stuk aangenamer klinkt. Verder snap ik eigenlijk geen bal van waar je mee bezig bent. Je wil goede kwalitijd en compact in je omschrijving en vervolgens koop je een budget setje van dap wat apsoluut niet echt compact is of echt hoge kwalitijd. Ook wil je nu weer voor een 630 euro 2 toppen kopen. Iets spectaculairs zal het hier niet mee gaan worden. Dus spaar gewoon door als je iets fatsoenlijks wil en ga nu niet weer troep kopen net als de vorige keer. Begrijp me niet verkeerd een k112 is een leuk topkastje maar echt geen high tec super kwalitijd speaker die erg compact is en veel vermogen geeft ( dus voor mij samen gevat troep ). Ik houd het bij wat rick al een keer gezegt heeft, geloof niet dat je zelf echt weet wat je wil en wil gaan doen. Want voor 630 euro gaat er weer niet echt iets met een wouw effect komen. Gewoon de k112 houden eq erop en sparen maar dus. Maar waarvoor dan??? Ik zou toch weer gaan kijken naar een db speakertje onverwoestbaar veel vermogen klinkt lekker en niet al te groot ( de meeste dan ). Ja maar welke speaker moet ik dan tegen die tijd nemen???? Denk dan eerst zelf maar eens goed na wat precies je wensen en budget zijn. Met dit budget gaat het in iedergeval niet echt veel beter worden.
Comment
-
Dat dap setje is voor feestjes tot 50 man genoeg. Het is geen beuk setje maar voor wat muziek en spraak ruim voldoende. Ik zou zelf eens naar twee leuke actieve behringers kijken die genoeg vermogen leren tot 100 man. En dan zit je onder de 550 euro. Ik heb ze zelf ook en ik mag zeggen dat ze met een eqtje er tussen niet verkeerd klinken... Probeer eens een paar setjes op een rij te zetten en gaan luisteren. Iedereen hoort en luistert namelijk anders...
Comment
-
Ach, de één zeg dit over Behringer, de ander dat. Behringer maakt tegenwoordig erg nette producten waar je zelden iets mee heb. Zelf in theaters kom je ze wel eens tegen, en 3FM maakt in de nieuwe studio ook gebruik van een Behringer. Het fabeltje dat het slecht is, is gekomen door dat er vroeger apparaten werken gemaakt waar veel ruis bij zat. Tegenwoordig ligt dat wel weer erg anders....
Ik heb die DAP set mogen horen... Klinkt niet verkeerd als je wat aan de eq rommelt. Maar voor 75 man zou ik het toch afraden, het is maar een klein setje.
Comment
Comment